ورود بسیجیان به عرصه‌های مختلف جامعه

فرمانده سپاه سلمان گفت: بسیجیان همواره در عرصه‌هایی که مورد نیاز کشور بوده ورود کرده و به مقابله با دشمنان پراختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز _جمعه سوم آذر_ در اجتماع بزرگ بسیجیان زاهدان اظهار کرد: بسیج یک شجره طیبه است که امام خمینی (ره) با هوشیاری و آگاهی از تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را تأسیس و سازمان‌دهی کرد.

وی ادامه داد: بسیج در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی ثمرات فراوانی را برای اسلام، انقلاب و مردم به دست آورد، اگر بسیج نبود شاید شرایط در فتنه‌های اخیر علیه کشور ما به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در عرصه‌هایی که نیاز کشور بوده ورود کرده و به مقابله با دشمنان پرداختند، افزود: امروز بسیجیان توانسته‌اند در عرصه فضای مجازی سازمان‌دهی مناسبی برای مقابله با دشمن داشته باشند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته بسیج سه محور جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرین را برای فعالیت خود برگزید، گفت: ما امروز افتخار می‌کنیم در عرصه فضای مجازی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و بسیجیان ما با هوشیاری از فضای مجازی برای مقابله با دشمن به خوبی بهره می‌برند.

سردار شفائی بیان کرد: با فعال‌سازی پایگاه‌های مقاومت در اقصی نقاط استان فرصت خدمت‌رسانی به مردم به خوبی فراهم شده و با قدرت لایزال الهی بسیجیان ما به دنبال انجام رسالت و مأموریت خود هستند.

وی ادامه داد: ما پیوسته در حال رصد تهدیدات دشمن هستیم و به فضل الهی نخواهیم گذاشت دشمنان قسم خورده نظام و مردم به اهداف پلید خود برسند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان به دنبال القای ناامیدی به مردم هستند و در مسیر دشمنی خود بر اعتقادات و فرهنگ ما هجمه دارند و به دنبال آن هستند تا این فرهنگ و اعتقادات را خدشه‌دار کنند.

وی گفت: بسیجیان استان سیستان و بلوچستان با همراهی دولت مردان انقلابی و سایر مسئولان پرتلاش، مسائل و مشکلات را کنترل و کاهش خواهند داد.

شفائی تصریح کرد: امروز همه عظمت پوشالی آمریکا، اسرائیل و سایر ایادی استکبار با عملیات طوفان‌الاقصی و حرکت تاریخی رزمندگان فلسطینی از بین رفت و در این عملیات هویت پوشالی آنان عریان گشت و ماهیت آنان بر همگان عیان شد.

وی گفت: رزمندگان با توکل به فرهنگ بسیجی موفقیت بزرگی را رقم زدند و این پیروزی کم‌نظیر در تاریخ اسلام باعث شد که دشمنان صهیونیستی دچار شکستی بشوند که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) غیرقابل ترمیم است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: جبهه استکبار برای جبران شکست خود تمام ظرفیت خود را به میدان آورده و از آنجا که جرأت مقابله با رزمندگان اسلام را ندارند به بمباران کودکان، زنان و مردن فلسطین دست می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه امروز کمتر از ۱۰ درصد از جنایات رژیم صهیونیستی برای جهانیان مخابره شده اما همین میزان هم برای انزجار جهانی از صهیونیست‌ها کافی بود، گفت: امروز در همه جای جهان فریاد دفاع از فلسطین و انزجار از استکبار جهانی شنیده می‌شود.

سردار شفائی بیان کرد: رزمندگان و مردم فلسطین مظلوم اما مقتدر هستند و مردانه در میدان ایستاده و با آمریکا و اسرائیل در حال مبارزه هستند، و حاکمان اسلامی و امت اسلام نیز در معرض آزمایشی بزرگ قرار دارند اما امروز روز سکوت، تماشا کردن و بی‌تفاوتی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما بسیجیان امروز اعلام می‌کنیم برای مقابله با دشمن و کمک به مردم مظلوم فلسطین آماده‌ایم و از هیچ کمکی فروگذار نمی‌کنیم.

کد خبر 706685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.