انتخابات مظهر قدرت و اقتدار مردم است

کارشناس مسائل سیاسی کشور گفت: انتخابات در کشور ما مظهر قدرت و اقتدار مردم است و نشان‌دهنده شکوه و عظمت این نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمیرم، رمضانعلی غلامرضایی بعد از ظهر امروز _ پنجشنبه دوم آذرماه _ در مراسم گرامیداشت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروزه شاهد برکات زیادی برای جهان اسلام, کشور و امت اسلامی هستیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب و بعضاً در اثنای نهضت دست به ابتکارات الهی زد که ما هر روزی از عمر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد آثار و برکات آن اقدامات امام را شاهد هستیم و این‌گونه اقدامات بزرگ را برای آینده کشور رقم زدند.

کارشناس مسائل سیاسی کشور خاطرنشان کرد: بسیج برای جامعه ما که یک جامعه زنده، پویا انقلابی و ساختار سیاسی مطلعی بر ولی فقیه است و با سایر نظام‌های سیاسی متفاوت است آن‌چنان درخشیده است که آثار و برکات آن هویداست.

وی تصریح کرد: حکم بسیج در جامعه ما این است که هر جا احساس خطر کند و احساس نیاز باشد با تمام وجود آماده است و بزرگترین شبکه اجتماعی فرهنگی و نظامی دنیا بسیج است که با ساز و کار سیاسی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی با فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب در خدمت انقلاب و نظام است‌.

غلامرضایی عنوان کرد: امروز به روحیه و فداکاری بسیجی نیاز داریم آن‌چنان که در گذشته نشان دادند زیباترین تابلوی ایثارگری و فداکاری در مورد بسیج می‌توان ترسیم نمود؛ بسیجی که صادر شده است و در ایران بسیج، در سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان، یمن و عراق مقاومت می‌گوئیم.

وی گفت: امروز مقاومت کاری کرده است که جهان را وادار کرده بپذیرد صهیونیستی که یک غده سرطانی است و این رژیم در حال فروپاشی است به یک باور تبدیل شده است.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو اندیشکده‌های آمریکایی نشسته‌اند و طراحی می‌کنند و انتخابات خبرگان چون نبض حیات کشور است انتخاباتی بسیار مهم است پس در راهبرد مقام معظم انقلاب یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت همگانی تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: خواهشی که دارم هر فعالیتی که انجام دادید برای مردم بازگو کنید چراکه انتخابات در کشور ما مظهر قدرت و اقتدار مردم است و نشان‌دهنده شکوه و عظمت این نظام و انقلاب است و انتخابات با حضور همگانی و امید آفرین برای همه علاقه‌مندان و طرفداران این نظام است حتی در شاخ آفریقا و آمریکای لاتین و ناامید کننده برای دشمنان است بنابراین باید به انتخابات به یک عرصه تکلیف شرعی و الهی به آن بنگریم.

کد خبر 706619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.