ذوب آهن ۷۶ - کاله ۶۶/ گاندوها پیروز در خانه

تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۷۶ بر ۶۶ مقابل تیم کاله مازندران در دیداری خانگی به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۶ با حضور هواداران میزبان تیم کاله مازندران بود که در این دیدار تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۷۶ بر ۶۶ به پیروزی برسد.

اسامی بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن: مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، سیامک ترابی‌خواه، حسین مکاریان، مهدی مرادی نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، شایان پور کاوه، کیارش شبانیان، جونز جمیل، دوایت بایکس

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: مهران حاتمی

کوارتر اول:

کوارتر نخست با برتری کاله در امتیازگیری و مالکیت توپ در خانه گاندوها بازی را شروع کرد و با پرتاب‌های بی نقص و دقیق توانستند خیلی زود در روند امتیازگیری پیشی بگیرند و ذوبی‌ها را ناکام بگذارند، در حالی که هنوز زوبی‌ها به امتیاز ۵ نرسیده بودند کاله امتیازات خود را دو رقمی کرد.

در ادامه بازی روند خوب بازیکنان تیم میهمان ادامه داشت و در نهایت کوارتر نخست با اختلاف ۱۴ امتیازی به سود کاله به پایان برسد تا شاگردان حاتمی برای جبران در ادامه بازی بیشتر بجنگند.

کوارتر دوم:

در کوارتر دوم ذوب آهن بازی را جنگنده شروع کرد و در ابتدای بازی مانع از پرتاب‌های کاله شد تا در امتیازگیری پیشی بگیرد و اختلاف ۱۴ امتیازی خود را کم کند.

رسول مظفری با یک پرتاب ۲ امتیاز اختلاف را به تساوی تبدیل کرد تا دو تیم در امتیاز ۲۲ به تساوی برسند، اما بلا فاصله بازیکنان کاله که از ابتدای بازی موفق به دریافت پوین نشده بودند با ۳ امتیاز پیش افتادند تا برتری خود را حفظ کنند، در ثانیه‌های پایانی جونز با پرتاب خود امتیازات را در پوین ۳۰ به تساوی رساند.

کوارتر سوم:

در کوارتر سوم هر دو تیم با جدیت و جنگندگی بالا وارد زمین شدند تا با انداختن توپ‌های خود در سبد حریف در روند امتیازگیری پیش بیوفتد، در ابتدای کار کاله با ۴ امتیاز جلو بود، اما رفته رفته شاهد بازی پایاپای از دو تیم بودیم و بازی سرعتی ذوب آهن منجر شد تا برای اولین بار در نتیجه ۴۴ بر ۴۳ گاندوها پیش بیافتند و در نهایت این کوارتر را به نام خود بزنند.

کوارتر چهارم:

شاگردان حاتمی با تمام قوا در کوارتر آخر ظاهر شدند تا یک پیروزی سبز دیگر در خانه کسب کنند، گاندوها با بازی تیمی سرعتی و پرتاب‌های دقیق توانستند در کورس امتیازگیری جلو بیافتند و با ایجاد اختلاف امتیاز قدرت خود را به نمایش بگذارند، در طرف مقابله تیم کاله که خسته شده بود، نای مقاومت در برابر حملات ذوبی‌ها را نداشت تا در نهایت گاندوها با نتیجه ۷۶ بر ۶۶ به پیروزی برسند.

کد خبر 706593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.