داشتن نگاه درون‌سازمانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به بهره‌وری است

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری همایش بهره‌وری در نظام سلامت کلان منطقه ۳ آمایشی کشور، گفتمان‌سازی ارتقای بهره‌وری در نظام سلامت و هم‌افزایی گروه‌های علمی و اجرایی در حوزه‌های ارتقای بهره‌وری در نظام سلامت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صادق کریمی عصر امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در همایش بهره‌وری در نظام سلامت اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش گفتمان‌سازی ارتقای بهره‌وری در نظام سلامت و هم‌افزایی گروه‌های علمی و اجرایی در حوزه‌های ارتقای بهره‌وری در نظام سلامت است.

وی افزود: برای رسیدن به بهره‌وری در هر سازمانی و برطرف کردن مشکلات و چالش‌های موجود در هر سازمان بیش از هر چیز باید نگاه درون سازمانی وجود داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این راستا بدون شک با داشتن نگاه درون سازمانی در جهت برطرف ساختن مشکلاتی که در مسیر ارتقای حوزه‌های مختلف وجود دارد، با بهره‌گیری از منابع موجود و با به کار بستن تمام توان به خوبی می‌توان بر مشکلات در حوزه‌های مختلف در هر سازمانی غلبه کرد.

کریمی گفت: در نظام سلامت، منابع مختلفی وجود دارد و هیچ منبعی اعم از پایدار و غیر پایدار به اندازه سرمایه انسانی ارزشمند نیست و نظام سلامت شأن خود را از نیروی انسانی می‌گیرد، بر این اساس می‌توان با کمک و همراهی این نیروی توانمند و پر تلاش، در مسیر ارتقای بهره‌وری در نظام سلامت به بهترین نحو عمل کرد.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این نگاه درون سازمانی وجود دارد و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در راستای حل مشکلات و چالش‌ها، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ذخیره کردن منابع اقتصادی دانشگاه در برخی حوزه‌ها یکی از اقدامات مهمی است که در دانشگاه انجام شده است و در بحث چارت سازمانی و منابع انسانی نیز اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است، با مهندسی مجددی که همکاران تحول اداری داشتند بسیاری از مشکلات حوزه منابع انسانی برطرف شد و بر این اساس تعدیل نزدیک به ۱۳۰۰ نفر از نیروهای مازاد دانشگاه صورت گرفت.

کریمی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با یک نگاه بهره‌ورانه، ادبیات بهره‌وری را در دانشگاه و در تمام اجزای آن، در تمام گروه‌ها و تیم‌های دانشگاهی نهادینه سازیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با برگزاری این همایش و با انتقال تجربیات دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ آمایشی کشور در زمینه بهره‌وری در نظام سلامت بتوانیم در راستای ارتقا بهره‌وری در حوزه سلامت و در نظام سلامت گامی مثبت و مؤثر برداریم.

کد خبر 706581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.