استفاده روزافزون از دوچرخه‌های اشتراکی در رومانی

با توجه به طرح جدید ارائه شده در کشور رومانی، چندین دوچرخه هوشمند مدرن، سه‌چرخه و دوچرخه دستی برای استفاده اشتراکی در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، Nextbike که یک شرکت آلمانی است و سیستم‌های دوچرخه‌های عمومی اشتراکی را توسعه و راه‌اندازی می‌کند، سیستم جدیدی در کشور رومانی ارائه کرده است؛ در این طرح تقریباً ۴۲۰ دوچرخه هوشمند مدرن که دارای هفت دنده هستند و از طریق GPS مکان‌یابی می‌شوند مورد استفاده قرار خواهد گرفت، البته ۲۲ سه‌چرخه و ۲۲ دوچرخه دستی نیز در این سیستم ارائه می‌شود.

افراد می‌توانند همه دوچرخه‌ها را به راحتی از طریق برنامه خاصی اجاره کنند، در حال حاضر این دوچرخه‌ها در ۴۸ ایستگاه در دسترس هستند؛ کاربران می‌توانند به راحتی حساب خود را از طریق پایانه پرداخت شارژ بررسی کنند یا اعتبار آن را افزایش دهند؛ در این طرح تقریباً ۱۱۰ هزار شهروند نه تنها به یک وسیله نقلیه عمومی دسترس دارند، بلکه نوعی وسیله حمل‌ونقل پایدار و انعطاف‌پذیر در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

شرکت Nextbike قرار است در آینده همراه با Next Bike Romania به رشد خود ادامه دهد، علاوه بر این سیستم جدید مشابهی در بوزائو و توپولوون در سال‌های آینده اجرایی خواهد شد.

کد خبر 706574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.