حضور سرمایه‌گذاران ارتقای کمی و کیفی پروژه‌ها را به‌همراه دارد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: بدون شک وجود سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری موجب ارتقای کمی و کیفی آن‌ها می‌شود و ضرورت دارد بسترهای این مشارکت تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در حاشیه بازدید جمعی از مدیران شهری اصفهان از مجموعه‌های دبیرستان اقتصاد و تصفیه‌خانه شهرک سلامت، اظهار کرد: برگزاری جلسات مکرر و منظم با سرمایه‌گذاران شهر از جمله اولویت‌های این سازمان است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و رسیدن به چارچوب مناسب برای افزایش مشارکت آن‌ها در پروژه‌های شهری در زمره اهداف کلیدی این سازمان است، افزود: بخش خصوصی توانمند و شایسته‌ای در اصفهان داریم که در صورت مهندسی درست خواسته و ارائه اطلاعات جامع به آن‌ها، قادر هستند با امکانات و سرمایه‌های انسانی و مالی خود، نقش ویژه‌ای در اجرای طرح‌های عمرانی شهر ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بدون شک وجود سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری موجب ارتقای کمی و کیفی آن‌ها می‌شود و ضرورت دارد بسترهای این مشارکت تقویت شود.

مسعود صرامی، سرمایه‌گذار اصفهانی نیز با بیان اینکه سعی داریم با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری ترسیم‌گر آینده روشنی برای فرزندانمان باشیم، اضافه کرد: چشم‌انداز آموزش در دبیرستان اقتصاد تربیت دانش آموختگانی است که بتوانند در آینده اقتصاد کشور نقش ممتازی بازی کنند.

وی تصریح کرد: دانش آموختگان در این دبیرستان می‌توانند به کارآفرینان خلاق و راهبران و مدیران اقتصادی موفق تبدیل شوند و هم شهروندانی توانا با مهارت‌های ارتباطی و آماده برای مسئولیت‌های اجتماعی باشند.

در پایان این نشست، ایده «شهر دانش» که به پیشنهاد صرامی در زمین‌های شهرداری اصفهان واقع در شهرک شهید کشوری اجرا خواهد شد، مورد بررسی قرار گرفت و در راستای حل چالش‌ها و رفع مشکلات پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان راهکارهایی ارائه شد.

همچنین اعضای حاضر در این نشست از تصفیه خانه شهرک سلامت که توانایی تولید روزانه دو میلیون لیتر آب از فاضلاب خاکستری را دارد، بازدید کردند و سرمایه‌گذار شهرک سلامت آمادگی خود را به منظور مشارکت در سایر پروژه‌های شهری اصفهان اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، جمعی از مدیران شهری اصفهان از مجموعه‌های دبیرستان اقتصاد و تصفیه‌خانه شهرک سلامت بازدید کردند و در نشستی با «مسعود صرامی» سرمایه‌گذار این پروژه‌ها، به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید با حضور «وحید مهدویان» معاون شهرسازی و معماری و «میثم علینقیان» معاون مالی و اقتصادی شهردار و «مسعود حیدری» مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 706566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.