دستگیری قاچاقچی و کشف سلاح جنگی در مرزهای سیستان وبلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان سیستان و بلوچستان علیه قاچاقچیان مخدر و کشف سلاح و مهمات جنگ در حوزه هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار رضا شجاعی، اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر، به کشور آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران غیور ما با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله برای انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه‌ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند.

سردار شجاعی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از منطقه ضمن توقیف دو دستگاه موتورسکلیت و تعداد چهار قبضه سلاح کمری، یک قبضه کلاش، هشت تیغه خشاب مربوط، یک قبضه سلاح شکاری تک لول و تعداد ۲۵ فشنگ جنگی کلاش، را کشف کنند.

وی با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز افزود: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شرق کشور تلاش می‌کنند و با هرگونه اعمال خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

گفتنی است؛ در این زمینه پرونده اولیه تشکیل، متهمان به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کد خبر 706558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.