کسب مدال نقره مسابقات علمی پایا توسط تیم بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام دوم مقام تیم بسیج دانش‌آموزی استان در مسابقات علمی پایا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد تیم منتخب لیگ علمی «پایا» بسیج دانش‌آموزی استان از مدرسه شهید بهشتی شهر یاسوج در مسابقات کشوری لیگ علمی «پایا» در تهران حضور پیدا کرد و توانست با موفقیت در آزمون کشوری مقام دوم این مسابقات و مدال نقره را کسب نمایند.

مصطفی گلستاتی‌فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: موفقیت غرورآفرین دانش‌آموزان بسیجی گروه لیگ علمی پایا، کسب مقام دوم کشوری و کسب مدال نقره را به دانش‌آموزان نخبه، مدیر مدرسه و خانواده‌های محترم‌شان و دیگر اساتید بزرگواری که با تلاش شبانه‌روزی توانستند این رویداد بزرگ را رقم بزنند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امروز توجه به نخبگان دانش‌آموز و زمینه‌سازی برای حضور دانش‌آموزان استان در عرصه‌های ملی و الگوسازی از اهداف بسیج دانش‌آموزی است.

گلستاتی‌فر از تجلیل از این تیم برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: جمعی دیگر از نخبگان دانش‌ آموز بسیجی استان، مجمع فاطمی و علوی بسیج دانش‌آموزی استان، جهت حضور در کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی کشور و ارائه دیدگاه و نظرات و حضور در کمیسdون‌ های مختلف کشوری مجلس دانش‌آموزی در روزهای آینده اعزام می‌شوند.

کد خبر 706551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.