تشکیل ۱۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۲۰ میلیارد ریال در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل ۱۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۲۰ میلیارد ریال در پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی و معرفی مجرمان به مرجع قضائی قضائی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مقابله با مجرمان و مفسدان اقتصادی با اشراف و هوشمندی بالای خود موفق شدند در آبان سال جاری ۱۸ نفر از این افراد را شناسایی و دستگیر کنند.

وی در خصوص فعالیت مجرمانه این افراد افزود: متهمان به جرم اختلاس، اخلال در نظام اقتصادی، اخلال در بازار، تعدی به اموال دولتی، فرار مالیاتی و احتکار دستگیر و پس از محرز شدن جرم، برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش پرونده‌های مجرمانه این افراد که در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده را ۶۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: ۵۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این پرونده‌ها مربوط به پرونده چهار نفر در زمینه احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بود.

علینقیان‌پور با تاکید بر برخورد قاطعانه با مجرمان و مفسدان اقتصادی، ادامه داد: پلیس در عین حمایت از تولیدکنندگان و تأمین امنیت برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی که در چارچوب قانون فعالیت دارند با نظارت دقیق و رصد هوشمندانه خود فعالیت‌های مجرمانه در این حوزه شناسایی می‌کنند و برخوردهای قانونی را انجام خواهد داد.

کد خبر 706541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.