پیش‌بینی ۷۴۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: تعداد شُعب انتخابات در استان با افزایش همراه بوده و ۷۴۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات سال جاری پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان اظهار کرد: روند اجرایی انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری در استان سمنان بر اساس زمانبندی تعیین شده و بر اساس قانون به صورت مطلوب در حال اجرا است.

وی افزود: جلسات مستمر ستاد انتخابات استان، جلسات مشترک با هیأت نظارت بر انتخابات استان، جلسات مستمر با فرمانداران استان، جلسات ستاد امنیت انتخابات و نشست‌های وبیناری و آموزشی از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد انتخابات استان سمنان است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور در حوزه انتخابات سال جاری، سفرهای معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور به استان‌ها و دیدار با استانداران، فرمانداران و بخشداران امری قابل تقدیر و ارزنده است.

هاشمی تصریح کرد: انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی بوده و امنیت و سلامت انتخابات، دو وظیفه ذاتی وزارت کشور است.

وی ادامه داد: استان سمنان در حوزه تشکیل و اجرای امور مرتبط با هیأت اجرایی انتخابات، استان پیشرو در کشور بود.

استاندار سمنان گفت: در بحث ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره گذشته با رشد ۵۶ درصدی ثبت نام کنندگان در استان مواجه هستیم.

هاشمی اظهار کرد: تعداد شعب ما در استان نیز با افزایش همراه بوده و ۷۴۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری پیش بینی شده است.

وی افزود: تمام دستاوردها، اقدامات، تلاش‌ها و خدمت‌گزاری در حوزه‌های مختلف به مردم استان باید در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ منجر به حضور و مشارکت حداکثری شود.

استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۵ نفر در استان سمنان ثبت نام کرده کرده‌اند

هاشمی تصریح کرد: ۱۵ حوزه انتخابیه در استان سمنان در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم که ۴ حوزه انتخابیه اصلی و ۱۱ حوزه فرعی، بخشداری‌های مستقل هستند.

همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور و استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری (ستاد انتخابات استان سمنان) در حال برگزاری است.

کد خبر 706526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.