تشکیل ۳ کمیته در ستاد انتخابات شهرستان سمنان

فرماندار سمنان گفت: کمیته‌ جوانان و رای اولی‌ها، کمیته پژوهش و برنامه‌ریزی و کمیته فرهنگی، سه کمیته‌ای بود که علاوه بر کمیته‌های موجود در ستاد انتخابات شهرستان سمنان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمد بهرامی امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان اظهار کرد: ۱۸ جلسه هیأت اجرایی تشکیل و روند بررسی صلاحیت‌ها و جلسات آسیب شناسی در راستای احصای مشکلات نیز برگزار شد.

وی افزود: کمیته جوانان و رأی اولی‌ها، کمیته پژوهش و برنامه ریزی و کمیته فرهنگی، سه کمیته‌ای بود که علاوه بر کمیته‌های موجود در ستاد انتخابات شهرستان سمنان تشکیل شد.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، ۶۰ نفر تأیید صلاحیت شدند، ۶ نفر عدم احراز و ۶ نفر صلاحیت آنها تأیید نشد.

بهرامی تصریح کرد: ۸۴ درصد ثبت نام کنندگان نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تأیید صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز پنج ثبت‌نام کننده در سطح استان داشتیم که یک نفر سابقه نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را دارند.

همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور و استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری (ستاد انتخابات استان سمنان) در حال برگزاری می‌باشد.

کد خبر 706516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.