دغدغه‌ای برای برگزاری انتخابات الکترونیک در استان سمنان وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با دستور استاندار سمنان و تامین به موقع تجهیزات در حوزه هیئت نظارت و فرمانداری‌ها، در بحث اجرای الکترونیکی انتخابات دغدغه‌ای وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، احمد ریواده امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان اظهار کرد: با دستور استاندار سمنان و تأمین به موقع تجهیزات در حوزه هیأت نظارت و همچنین فرمانداری‌ها، در بحث اجرای الکترونیکی انتخابات دغدغه‌ای وجود ندارد.

وی افزود: ما آماده برگزاری انتخابات سالم در سطح استان هستیم و تمامی اقدامات به خوبی انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اولین استان کشور هستیم که فرکانس تلویزیونی اختصاصی را برای تبلیغات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت کامل و برای هر چهار حوزه انتخابیه راه اندازی کرده‌ایم‌

ریواده تصریح کرد: پوشش کامل در سطح شعب یکی از الزامات برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است و با اقدامات صورت گرفته ۱۰۰ درصد شعب پیش بینی شده با پوشش اینترنت همراه خواهند بود.

وی اضافه کرد: ارتباط مستقیم فرمانداران در شبکه صدا و سیما استانی بر اساس زمانبندی مشخص در نظر گرفته شده است و به مناسبت‌های مختلف اطلاع رسانی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برنامه "مسابقه صندلی سبز" ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با موضوع مسابقه در نظر گرفته شده است.

ریواده اظهار کرد: در استان سمنان با وحدت، همدلی و هم افزایی در بحث اجرای انتخابات از دی ماه ۱۴۰۱ با دستور استاندار، روند اجرایی انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات توسط استاندار سمنان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کاری در سال ۱۴۰۲ تعیین شده است.

کد خبر 706503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.