ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در استفاده از بازیکنان ملی‌پوش خود محدودیت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خوزه مورایس در شرایطی باید تیمش را در تعطیلات لیگ آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌کرد که هفت بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشت، البته در اواسط این تعطیلات با بازگشت آریا یوسفی و محمد قربانی تعداد غایبان ملی‌پوش سپاهان به عدد پنج رسید، اما با این حال با توجه به نزدیکی دیدار با استقلال خوزستان و پایان اردوی تیم ملی، مورایس در استفاده از بازیکنان ملی‌پوش خود نظیر رامین رضائیان و رضا اسدی محدودیت دارد زیرا آن‌ها در تمرینات پیش از این دیدار حضور نداشته‌اند و به‌تبع آمادگی مناسبی برای این دیدار نخواهند داشت.

نیازمند تنها ملی‌پوش ترکیب اصلی

پیام نیازمند تنها ملی‌پوشی خواهد بود که در ترکیب اصلی سپاهان برابر استقلال خوزستان به میدان می‌رود. در خط دفاع اما با توجه به حضور ۹۰ دقیقه‌ای رامین رضائیان در بازی تیم ملی برابر ازبکستان، طبیعتاً از او استفاده نخواهد شد و آریا یوسفی در پست دفاع راست به میدان می‌رود. دیگر تغییر در خط دفاع اما عدم حضور محمد دانشگر است که او هم در اردوی تیم ملی حضور داشت و در تمرینات اخیر سپاهان غایب بود. در غیاب دانشگر یزدانی به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کند و در کنار هادی محمدی زوج قلب دفاع سپاهان را تشکیل می‌دهند، در پست دفاع چپ نیز مانند همه بازی‌های این فصل میلاد زکی‌پور به کار گرفته خواهد شد.

بازگشت دابو به لطف غیبت حسین‌نژاد

محمد جواد حسین نژاد که بدون شک در بازی‌های اخیر تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در میانه میدان بوده است با توجه به حاضر نشدنش در تمرینات سپاهان جایی در ترکیب اصلی برابر استقلال خوزستان نخواهد داشت و با این حساب خط هافبک سه‌نفره سپاهان با اندکی تغییر در پست‌ها توسط برایان دابو، محمد قربانی و محمد کریمی تکمیل می‌شود به این شکل که دابو و قربانی وظایف دفاعی‌تری بر عهده خواهند داشت و محمد کریمی بیشتر به طراحی حملات و بازی‌سازی می‌پردازد، وظیفه‌ای که در بازی‌های گذشته بر عهده حسین‌نژاد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با استقلال خوزستان

بازگشت شهریار به خط آتش

شهریار مغانلو که ماه گذشته با توجه به مصدومیتی که داشت کمتر در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت در بازی با استقلال خوزستان با توجه به رهایی کامل از بند مصدومیت، در ترکیب ثابت سپاهان حضور خواهد داشت و مهاجم نوک طلایی‌پوشان خواهد بود. او مانند نیمه دوم دیدار با پرسپولیس در خط حمله سپاهان حضور خواهد داشت اما این بار رضا اسدی را در سمت راست خود نخواهد داشت و به احتمال فراوان فرشاد احمدزاده از چپ به راست می‌آید تا احسان پهلوان در سمت چپ خط حمله حضور پیدا کند. با توجه به شرایط بازی، احتمال زیادی وجود دارد که بازیکنانی مثل رضا اسدی و حسین‌نژاد در نیمه دوم به زمین بیایند تا در شرایط بازی قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال خوزستان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان و شهریار مغانلو

کد خبر 706475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.