انتخابات مانور و رزمایش سیاسی بین‌المللی است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: انتخابات مانور و رزمایش سیاسی بین‌المللی است و یکی از افتخارات نظام این است که‌ میزان‌ رای‌گیری‌ها در طول ۴۵ سال از بسیاری کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند، بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: انتخابات مانور و رزمایش سیاسی بین‌المللی است و یکی از افتخارات نظام این است که میزان رأی‌گیری‌ها در طول ۴۵ سال از بسیاری از کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند، بیشتر است.

وی افزود: روند انتخابات در استان سمنان نیز با مدیریت استاندار و بر اساس روال قانونی و به صورت مطلوب در حال اجرا است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: انتخابات یک حق سیاسی برای مردم است، مردم انقلاب را از آن خود دانسته و همچون سال‌های گذشته و با توجه به جوانب سیاسی در سطح جهان، شاهد مشارکت حداکثری مجدد مردم خواهیم بود.

مطیعی تصریح کرد: به طور قطع مردم با احساس مسئولیتی که همواره از خود نشان داده‌اند، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام را در این انتخابات نیز خنثی کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری یکی از چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری است که همه ما وظیفه داریم در راستای ارتقا و تعالی آن به صورت عملی گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: استقبال از رئیس‌جمهور در سفرهای استانی نشان‌دهنده علاقه و اشتیاق مردم به دولت و نظام بوده و به واقع مردم دولت را از خود می‌دانند. نمود بعضی از اقدامات انجام شده توسط دولت زمان‌بر است، اما به هر حال خدمت‌رسانی مهم‌ترین اصل در بحث رضایتمندی مردم است.

مطیعی افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده بتوانیم زمینه برگزاری انتخابات نمونه، سالم و با حضور حداکثری مردم را در ۱۱ اسفند سال جاری داشته باشیم.

کد خبر 706469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.