نظارت مدیران بر واگذاری‌ها افزایش پیدا کند

استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت نظارت مدیران بر واگذاری‌های انجام شده، گفت: مدیران باید به سمت بررسی مجدد وضعیت واگذاری‌ها بروند و کسانی را که به اهداف تحویل زمین عمل نکرده‌اند خلع ید کنند و در این راه از جوسازی‌ها نترسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد: تمام هزینه‌کرد مسئولیت‌های اجتماعی صنایع باید از طریق شورای برنامه‌ریزی باشد تا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز بتواند نظارت کامل داشته باشد.

وی افزود: از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، پلاتوها، کتابخانه‌ها و همچنین برگزاری رویدادهای فرهنگی نیز استفاده شود.

نماینده عالی دولت با اشاره به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید هر چه مسئله دارند در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری طرح کنند و برای این مهم باید به سراغ شناسایی کلیه نیازهای پروژه‌ها و قوانین بروند و از ظرفیت‌های معطل مانند شورای توسعه شرق و غرب نیز استفاده کنند.

دوستی بر لزوم تمرکز مدیران بر واگذاری‌هایی که سابقا در استان انجام شده است، تاکید کرد و ادامه داد: مدیران باید به سمت بررسی مجدد وضعیت واگذاری‌ها بروند و کسانی را به اهداف تحویل زمین عمل نکرده‌اند خلع ید کنند و در این راه از جوسازی‌ها نترسند.

وی با تاکید بر لزوم توجه مدیران به تربیت نیروی انسانی پایدار، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی تربیت نیروی انسانی کمک کنند چرا که آموزش و پرورش در آینده تمامی حوزه‌های شما نقش بسزایی دارد و باید در هر زمینه‌ای کمک و پشتیبان آموزش و پرورش باشید.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: هرمزگان در بخش آموزش و پرورش و هنرستان‌ها توانست به اهداف برنامه ششم توسعه دست پیدا کند چنانچه در این برنامه هدف‌گذاری برای هدایت دانش‌آموزان به هنرستان‌ها ۵۰ درصد بود و هرمزگان توانست آمار هنرستانی‌های خود را به ۵۱ درصد برساند.

دوستی گفت: بسیج ظرفیتی عظیمی برای کشور است و باید از این ظرفیت در جهت حرکت به سمت تحقق اهداف استان نیز استفاده کنیم ضمن اینکه لازم است ارتباط مدیران با بسیجی‌ها تعمیق شود و مشکلات اشتغال آن‌ها نیز حل شود.

در این نشست، سند تحول روستاهای استان (تکام) بررسی و در رابطه با الحاق اراضی ۱۲۰ هکتاری به شهر رودان و الحاق اراضی به شهر گروک بحث و تبادل نظر شد. بازنگری طرح‌های هادی روستاهای پشته آزادگان، حاجی خادمی و دمشهر از توابع شهرستان میناب، رفع برخی نقاط حادثه‌خیز دیگر موارد مطروحه در این شورا بود.

کد خبر 706441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.