آسفالت ۲۰ هزار مترمربع از معابر شهر زاهدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از بلوار شهید میرمرادزهی زاهدان با هدف مشارکت این اداره کل در بهسازی محیط شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان، عطاالله اکبری اظهار کرد: عملیات بهسازی و آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از بلوار شهید میرمرادزهی زاهدان با هدف مشارکت این اداره کل در بهسازی محیط شهری آغاز شد.

وی افزود: این اقدام با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن توسط این اداره کل اجرایی شد تا شاهد اصلاح چهره شهر و کمک به بهبود سیما و منظر شهری و روان‌سازی تردد شهروندان ساکن غرب زاهدان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با اقدامات این اداره کل در سه سال اخیر هم‌زمان با آغاز ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان، جنوب و جنوب غرب مرکز استان شاهد تحولات اساسی کالبدی در ارتفاع است.

اکبری با بیان اینکه زاهدان به نوعی ویترین این استان است و توسعه آن محرکی برای دیگر شهرها خواهد بود، تصریح کرد: این اداره کل در مجموع با هدف کمک به توسعه سیما و منظر شهری، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات زاهدان علاوه بر پروژه مذکور و اجرای طرح نهضت ملی مسکن طرح‌های مهم عمرانی نظیر استقرار فضاهای مناسب خدماتی-فراغتی در بلوار پرستار با جمع‌آوری بیش از ۷۰ هزار متر مکعب نخاله، احداث باند دوم کمربندی غربی شهر و میدان راه و شهرسازی را در دستور کار قرار داده است که با بهره‌برداری از آن‌ها در آینده نزدیک تحولات شگرف در حوزه منظر شهری رقم خواهد خورد.

کد خبر 706420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.