قیمت سهام فولاد صبا ۵۰۰ برابر شد

قیمت سهام شرکت فولاد صبای خلیج‌فارس، در گزارش ۹ ماهه خود به ازای هر برگه سهم رشد ۵۲۴ تومانی داشته است، رشد خیره‌کننده سود خالص این شرکت عامل رشد قیمتی آن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت فولاد صبا خلیج فارس با نماد «فصبا» روز گذشته در سقف قیمتی ۷۰۸ تومان قرار داشت و سود چهار فصل ۷۲ تومانی را شناسایی کرد، پی بر ای شرکت برابر با ۹.۷۲ است و پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۷.۲۷ است.

ارزش بازار این شرکت در محدوده ۳۵ هزار میلیارد تومان و ارزش معاملات روز جاری برابر با ۱۲ هزار میلیارد تومان قرار گرفت، از صف خرید این شرکت در روز چهارشنبه ۱۸ میلیون برگه سهام باقی ماند، تعداد برگه سهام این شرکت ۵۰ میلیارد و حجم مبنای این شرکت برابر با ۲۰ میلیون برگه سهم است.

در گزارش ۹ ماهه این شرکت منتهی به ۳۱/‏۰۶/‏۱۴۰۲‬ (سال مالی شرکت آذرماه است) درآمد عملیاتی این شرکت برابر با ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۷۶ درصدی را به ثبت رسانده است، بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۷۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود ناخالص شرکت برابر با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۹۱ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۱۸۲ میلیارد تومان بوده است که رشد ۴۲ درصدی داشته است، سایر درآمدهای این شرکت برابر با ۱۲۲ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۵۱ درصدی و سایر هزینه‌های شرکت برابر با ۶۳ میلیارد تومان بوده که رشد هشت درصدی داشته است.

سود عملیاتی این شرکت برابر با سه هزار و ۶۷ میلیارد تومان بوده که رشد بسیار خوب ۱۰۴ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۴۲ میلیارد بوده و سایر درآمدهای غیرعملیاتی برابر با ۱۲ میلیارد تومان بوده است درآمدهای غیرعملیاتی رشد ۲۳۰۰ درصدی داشته است.

سود خالص شرکت برابر با سه هزار میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۴ درصدی داشته است، این شرکت به ازای هر برگه سهم رشد ۵۲۴ تومان داشته است، رشد خیره‌کننده سود خالص این شرکت عامل رشد قیمتی آن است.

کد خبر 706410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.