صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه لرستان

مجوز تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی دانشجویان بین الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، غلام حسین حسینی اظهار کرد: «خوشبختانه بعد از حدود یک سال پیگیری و تلاش مستمر گروه همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه لرستان که همراه با حمایت رئیس محترم دانشگاه بود سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تقاضای تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی (آز فا) دانشگاه لرستان، موافقت کرد.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز، از این به بعد، نیاز به اعزام دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان برای فراگیری زبان فارسی به دانشگاه‌های سایر استان‌ها نیست و این دانشجویان در مرکز آزفای دانشگاه لرستان، زبان فارسی را خواهند آموخت.

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه ایجاد این مرکز باعث ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه لرستان خواهد شد افزود: راه اندازی این مرکز علاوه بر اینکه درآمدزایی دانشگاه را در پی دارد باعث اشتغالزایی برای چند نفر از دانش آموختگان زبان و ادبیات فارسی نیز می‌شود.

کد خبر 706375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.