برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گلپایگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گلپایگان در قالب ۲۰ غرفه با هدف معرفی کارآفرینان بسیجی بر پا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سیدعباس میرکریمی امروز _چهارشنبه یکم آذرماه_ در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: همزمان با سومین روز هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر گلپایگان برپا، و تا پنجم آذرماه برای بازدید عموم دایر است.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات تولیدی کارآفرینان بسیج سازندگی از تولید تا مصرف است که در ۲۰ غرفه شامل محصولات کشاورزی، صنعتی، هنری، صنایع دستی، مشاغل خانگی بر پا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان از برپایی نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی تا پایان سال در شهرستان خبر داد و ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل محدودیت مکان ایجاد غرفه برای تمام کارآفرینان بسیجی نبود تا پایان سال نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی برپا خواهد شد

میرکریمی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی گلپایگان، افزود: طی یکسال گذشته ۳۰ پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عام‌المنفعه از قبیل ساخت و تعمیر خانه‌های محرومین، طرح‌های آبرسانی و آسفالت راه‌های روستایی اجرا یا در حال اتمام است.

وی ادامه داد: عدالت محوری در اجرای پروژه‌ها از برنامه‌های بسیج سازندگی گلپایگان است تا خدمات رسانی در سطح نقاط محروم شهرستان به صورت عادلانه صورت گیرد.

کد خبر 706366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.