تشکیل یک کارگروه چابک برای مناسب سازی معابر کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: باید نگاه ویژه‌ای به مناسب سازی در ادارات و خیابان‌ها برای ارائه خدمات به معلولان داشته باشیم و در همین راستا یک کارگروه توانمند برای پیگیری امورات مناسب سازی در کرمانشاه تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی روز _چهارشنبه یکم آذرماه_ در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان برای هم استانی‌های معلول اظهار کرد: باید نگاه ویژه به مناسب سازی در ادارات و خیابان‌ها در شهرها برای ارائه خدمات به هم استانی‌های معلول داشته باشیم.

وی خواستار تعیین یک مدت زمانی مشخص برای پرداختن به مناسب سازی در ادارات با توجه به وضع موجود بودجه‌ای شد و افزود: گام مهم برای ایجاد امکانات مناسب در ادارات، شناخت وظایف تکلیفی برای دستگاه‌های ذیربط است که باید به درستی به آن پرداخته شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تشکیل یک کارگروه چابک برای پیگیری مناسب سازی در استان بیان داشت: این کارگروه به ریاست معاونت عمرانی استانداری و با حضور دستگاه‌های ذیربط مانند شهرداری، بهزیستی و نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌ها تشکیل خواهد شد و هرکدام از این دستگاه‌ها موظف هستند که یک آورده جدی برای پیگیری بهتر موضوع ارائه کنند.

وی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادهای عمومی مانند بانک‌ها نیز باید به مناسب سازی در استان توجه ویژه داشته باشند.

صحرایی ادامه داد: در اجرای این موضوع باید از کلیات فاصله بگیریم و به سمت نکات اجرایی حرکت کنیم و برنامه‌ها نیز با دقت بررسی شود.

وی تصریح کرد: باید امکانات مناسب برای مادران دارای بچه خردسال هم به منظور روان سازی در تردد کالسکه ایجاد شود و دستگاه‌ها به این موضوع نیز توجه کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین بر مناسب سازی در روستاها نیز تاکید کرد و گفت: علاوه بر شهرها باید به مناسب سازی در روستاها هم توجه کنیم و این کار باید از سوی بنیاد مسکن استان پیگیری و اجرایی شود.

وی در پایان بیان داشت: باید اهتمام بیشتری برای رسیدگی به وضعیت شهری و روستایی در بحث مناسب سازی داشته باشیم.

کد خبر 706365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.