دفاع تمام قد اسطوره فوتبال انگلیس، از لیونل مسی

گری لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس‌ اعلام کرد لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین، بهترین بازیکنی بوده که در تمام عمرش دیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گری لینه‌کر یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس است که با پایان یافتن دوران فوتبالش، از این پدیده جذاب کناره‌گیری نکرده و به عنوان مفسر در شبکه‌های مطرح، کار کارشناسی انجام می‌دهد.

او مدتی پیش به دلیل انتقاد از سیاست‌های کشور انگلیس، در برخی زمینه‌ها با دستور مدیر شبکه BBC SPOT، از کار تعلیق شد و نتوانست به اجرای برنامه MACH OF THE DAY بپردازد، اما وقتی این اتفاق رخ داد، همکاران او هم استعفا دادند و حاضر نشدند در غیابش برنامه را روی آنتن ببرند؛ برای همین مدیران شبکه مجبور شدند با عذرخواهی، گری را به سر کار بازگردانند.

او که به شدت طرفدار تیم ملی فوتبال آرژانتین و لیونل مسی است، به حمایت از فوق ستاره آلبی سلسته پرداخته و گفت: «مسی و مارادونا، بهترین فوتبالیست‌هایی هستند که در زندگی خود دیدم.»

«زیدان، کرویف، کریس و نازاریو فوق‌العاده بودند، اما ناگهان شما این دو نفر را می‌بینید که بازی‌ای انجام می‌دهند که بقیه ما با آن آشنا نیستیم.»

«افرادی هستند که احتمالاً امثال کریستیانو را از نظر گلزنی مقایسه می‌کنند، اما از نظر لذتی که هنگام تماشای بازی به شما می‌دهند، هیچکس قابل مقایسه با لیونل مسی نیست.»

کد خبر 706340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.