باشگاه پورتو: مهدی طارمی پیشنهادی دارد که نمی‌توان آن را رد کرد

رئیس باشگاه پورتو پرتغال اعلام کرده مهدی طارمی پیشنهادی روی میز دارد که نمی‌توان آن را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طارمی یکی از ستاره‌های فوتبال ایران است که طی سالیان اخیر با درخشش‌های خیره‌کننده، نامش را سر زبان‌ها انداخته است‌.

او در چند مقطع مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته بود و حتی در تابستان نزدیک بود راهی میلان شود که این اتفاق لحظات آخر کنسل شد.

حالا اما رئیس باشگاه پرتغالی پالس‌های مثبتی ارسال کرده که ممکن است ستاره ایرانی را در نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند، او مدعی شده که مهدی پیشنهادی دارد که نمی‌توان با آن مقابله کرد.

ژرژ نونو پینتو دا کاستا، رئیس باشگاه پورتو، در گفت‌وگویی در خصوص شرایط مهدی طارمی اظهار داشت: «او از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد حقوق سالیانه ۱۰ میلیون یورویی دریافت کرده، ما نمی‌توانیم چنین حقوقی به او بدهیم. به من می‌گویند با طارمی تمدید کن. چشم! به من ۱۰ میلیون بدهید تا به طارمی دهم و ۱۰ میلیون هم به مأموران مالیات. حتماً تمدید می‌کنم!»

پینتو دا کاستا در خصوص پیشنهاد میلان به طارمی در فصل تابستان هم گفته: «آن‌ها تلاش‌شان را کردند اما با پیشنهادی مسخره. حتی نزدیک به بند فسخ قرارداد طارمی هم نبود. ارزش آن را نداشت که درباره‌اش مذاکره کنیم.»

ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که مهدی طارمی فقط تا تابستان ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد.

کد خبر 706337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.