شناسایی‌ بیش از ۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز

مدیرعامل آبفا شیراز گفت: از دو سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز شناسایی‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا شیراز، بهمن بهروزی با اشاره به شناسایی بیش از ۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان شیراز، اظهار کرد: از کل انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی‌شده از سال ۱۴۰۰ تاکنون، بیش از ۳۳ هزار و ۶۰۸ فقره به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ هزار و ۲۲۶ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۸۵ فقره به انشعاب مجاز تبدیل شد. همچنین تعداد انشعاب غیر مجاز در سال ۱۴۰۱ نیز، ۱۱ هزار و ۵۸۲ فقره بود که از این میزان ۱۰ هزار و ۶۳۱ مورد به مجاز تبدیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در ادامه به ارائه گزارش سال جاری پرداخت و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون از هشت هزار و ۲۲۵ فقره انشعاب غیرمجاز، تعداد هفت هزار و ۳۹۲ مورد به مجاز تبدیل شد و این عملیات همچنان ادامه دارد.

بهروزی تاکید کرد: انشعاب غیرمجاز به دلیل استفاده از اتصالات غیراستاندارد، سلامت شبکه آب را در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر خسارت‌های مالی، موجب هدر رفتن حجم زیادی از آب شرب و ایجاد مشکلات جدی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان خواهد شد.

کد خبر 706334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.