ضرورت تسهیل فرآیندها و حذف امور اداری برای سرمایه‌گذاران

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سنگ‌اندازی پیش پای سرمایه‌گذاران به هیچ عنوان مورد قبول نیست و تسهیل فرآیندها و حذف امور زائد اداری ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد کرمی امروز _ چهارشنبه یکم آذر_ در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: بسترسازی و تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف باید اولویت همه مسئولان باشد و مردم این موضوع را به صورت عینی و در میدان ببینند.

وی ادامه داد: اگر مدیری برای ایجاد انگیزه و حمایت از سرمایه‌گذاران نتواند انتظارات آنها را برآورده کند قطعاً مدیر فعال‌تری جایگزین وی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نباید در کارها به بن‌بست برسیم، افزود: اجرای آئین نامه‌ها و بخشنامه‌هایی که توسط یک کارشناس در مرکز تدوین شده و هیچ شناختی از شرایط و موقعیت سیستان و بلوچستان ندارد، نباید امور را متوقف و زمین‌گیر کند.

وی گفت: مدیران با استفاده از اختیارات خود و با توجه به مسائل موجود در استان باید با قدرت تصمیم بگیرند و من نیز به عنوان استاندار حمایت می‌کنم تا فضا را برای فعالیت سرمایه‌گذاران بهبود ببخشیم.

کرمی تاکید کرد: به هیچ عنوان شایسته نیست که فردی به طور مثال در حوزه معدن سرمایه‌گذاری کند و برای یک پست برق طرحش متوقف بماند.

وی گفت: شکوفایی و استفاده از ظرفیت‌های بسیار غنی استان در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه کشاورزی، شیلات و آبزی‌پروری و پرورش میوه‌های گرمسیری می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال و تأمین امنیت غذایی، درآمدی بیشتر از نفت را به دنبال داشته باشد و این ظرفیت در استان فرصت بسیار خوبی در راستای ایجاد رغبت و انگیزه برای جذب سرمایه‌گذاران است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ارتباط با پارک علم و فناوری و دانشگاه‌ها و به کار بردن نوآوری در اجرای امور برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد رغبت و انگیزه قطعاً تأثیرگذار خواهد بود که باید مد نظر مدیران قرار گیرد.

کد خبر 706312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.