پیروزی نهایی از آن مردم غزه است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بدون شک همانگونه که خدا خود وعده داده، پیروزی نهایی از آن مردم غزه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در شورای اداری شهرستان دلیجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا تحول بزرگی ایجاد کرد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در سال ۵۴ در پاسخ به سوالی که از ایشان پرسیده شد، بنا دارید با چه کسی جمهوری تشکیل دهید و حکومت کنید، در پاسخ فرمودند من با توکل بر خدا با مردم انقلاب می‌کنم و با مردم پیروزی می‌شوم و با مردم حکومت تشکیل می‌دهم و با مردم ادامه می‌دهم و مردم را بسیج می‌کنم.

وی مردم را سرمایه اجتماعی هر نظامی دانست و گفت: امت در کنار امام کارساز است؛ این امت انقلاب را حفظ کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله دفاع از فلسطین را وظیفه انسانی و اسلامی دانست و افزود: در پاسخ به عده‌ای که می‌پرسند چرا ما از مردم فلسطین دفاع می‌کنیم باید بگوییم که امنیت ملی ما ایجاب می‌کند تا همیشه در مقابل دشمنان هوشیار باشیم، ما در کنار مظلومین دنیا هستیم اما در حوادث غزه این خود مردم فلسطین هستند که تصمیم گرفته‌اند در مقابل دشمن بایستند.

سردار کریمی با یادآوری چهار عمل بقای رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نخستین عامل بقای این رژیم حمایت‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا و برخی کشورهای منطقه است که پشتیبانی‌های نظامی و لجستیک را در اختیار این رژیم قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: اسرائیل آمریکای کوچکی است که برای تسلط به این منطقه ساخته شده و بیش از هفتاد سال است که عرصه را مردم فلسطین تنگ کرده است، عامل دیگر سیستم جاسوسی رژیم غاصب صهیونیسم است، سیستم موساد در تمام نقاط دنیا نفوذ داشته و در بسیاری از کشورها قدرت تصمیم‌گیری و نفوذ دارد.

وی عامل دیگر بقای رژیم صهیونیستی را ارتش آن اعلام کرد و گفت: ارتش این رژیم با انبوه زره پوش و سلاح‌های مدرن برای جنگ با فلسطین به میدان آمده است که از پشتیبانی ناتو نیز برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: ایجاد رعب و وحشت از دیگر عوامل بقای رژیم صهیونیستی بوده و سال‌ها برای این مهم نقشه کشیده‌اند و اکنون این رژیم در تمامی این عوامل شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت در غزه یک الگوی زودرس فروپاشی اسرائیل را ارائه کرده است، گفت: افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل با عملیات حماس بر باد رفت.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت پیروز میدان است، گفت: استکبار جهانی که امپریالیسم رسانه‌ای را در اختیار دارد با ابزار فضای مجازی چنان رعبی ایجاد کرده که قدرت بازدارندگی را به رخ می‌کشیدند اما امروز اسرائیل شکست خورده است.

وی با تاکید بر اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند، افزود: این رزمندگان مسلح به سلاح ایمان بودند و این عاملی که موجب شد تا هراس نداشته باشند، معنویت بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی را یاری رویارویی با ما را ندارد، دشمنان اسلام امروز راهبرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی می‌دانند و تلاش دارند تا در این میدان اعتقادات و باورهای ملت را نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به قدرت رسانه‌ای دشمن اضافه کرد: در جنگ شناختی، دشمن در تنها جایی که احساس قدرت می‌کند فضای مجازی است و در این فضا تلاش دارد تا با وارونگی حقایق و جا به جا کردن حق و باطل، باورهای ما را تغییر دهند و ما را وادار به شکست کنند.

سردار کریمی اظهار کرد: صحنه غزه به گونه‌ای است که مردم و نیروهای مسلح در هم تنیده شده‌اند اما مردم ثابت کردند با مجاهدان همراه هستند و سیستم دشمن نتوانست پی ببرد که حماس در حال چه کاری است.

وی ادامه داد: در هیچ زمانی مثل امروز دنیا علیه صهیونیست بسیج نشده و به رغم تمامی سانسورها ندای مظلومت این ملت به گوش جهانیان رسیده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به نقش خبرنگاران در بیان حقایق غزه اشاره کرد و گفت؛ ۵۰ خبرنگار مردمی در غزه صدای مردم این منطقه را به گوش دنیا رساندند و اجازه نداده‌اند سانسور خبری رخ دهد و موفق شدند امپراطوری رسانه‌ای را به چالش بکشند.

کد خبر 706302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.