دستگیری سارق ECU خودروها و اعتراف به ۲۶ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق ECU خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان و اعتراف متهم به ۲۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمناو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ECU خودروهای پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ در شهرستان کاشان، بررسی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات علمی و تخصصی دریافتند که سارق راننده یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ است که کنار خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پارک شده در کنار خیابان توقف و پس از اطمینان از حضور نداشتن افراد در اطراف خود، ظرف چند دقیقه درب خودروها را باز می‌کند و دستگاه ECU آنها را سرقت می‌برد و به وسیله خودروی شخصی خود با سرعت از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با استفاده از روش‌های علمی و رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه این سارق حرفه‌ای شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی با اشاره به سابقه‌دار بودن سارق دستگیر شده اظهار داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۲۶ فقره سرقت ECU از داخل خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۶ در شهرستان کاشان اقرار کرد و با تکمیل شدن پرونده وی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 706298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.