کشف اموال ۵ میلیاردی یک شرکت از مخفیگاه مالخر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق اموال و تجهیزات یک شرکت خصوصی به ارزش پنج میلیارد ریال و کشف آنها در بازرسی از مخفیگاه مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت نماینده یک شرکت خصوصی مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات شرکت به ارزش پنج میلیارد ریال، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات علمی و تخصصی و اقدامات پلیسی، پی به دست داشتن یکی از سارقان سابقه‌دار در این سرقت بردند و با هماهنگی مرجع قضائی او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس مواجه شد در تحقیقات صورت گرفته به سرقت اموال شرکت اعتراف و اعلام کرد که اموال مسروقه را به فردی مالخر فروخته است و وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۴۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، چهار عدد لپ تاپ، یک عدد بی‌سیم دستی خارجی، دوربین مداربسته، چای‌ساز، دستگاه دیتا و بارکدخوان که همگی متعلق به اموال شرکت مذکور بودند، اظهار داشت: اموال مسروقه به نماینده شرکت مسترد و متهمان دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 706294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.