آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس از ۶ آذر / جذب نیروی جدید خرید خدمات نداشته‌ایم

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: انتظار داریم از دوشنبه هفته آینده _ششم آذر_ توزیع شیر هفته‌ای دو روز در مدارس ابتدایی آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید علی مدینه امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش درباره توزیع شیر رایگان در مدارس استان اصفهان، اظهار کرد: انتظار داریم از دوشنبه هفته آینده _ششم آذر_ توزیع شیر هفته‌ای دو روز در مدارس ابتدایی آغاز شود که در استان بیش از ۱,۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه طی هشت‌ماهه ابتدایی امسال در حوزه بودجه اقدامات خوبی در استان اصفهان رقم خورده است، افزود: بیش از ۱,۱۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف در استان توزیع شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: درآمدهای اختصاصی ادارات باید در چارچوب‌های مشخص باشد و باید اقدامات لازم به منظور افزایش این درآمدهای اختصاصی صورت گیرد.

وی گفت: کارشناسان امور اداری اداره کل برای بررسی مشکلات ارباب‌رجوع به مناطق مراجعه خواهند کرد، لذا ضروری است اقدامات و همکاری‌های لازم اجرایی شود.

مدینه با بیان اینکه امسال از نیروهای خرید خدمات، جذب نیروی جدید نداشته‌ایم، اظهار کرد: ضروری است اقدامات لازم برای سازماندهی این نیروها و بروز بودن سیستم پرسنلی صورت بگیرد و نیز صدور احکام جدید رتبه‌بندی با دقت و سرعت اجرایی شود تا معلمان بتوانند از برکات رتبه‌بندی بهره لازم را ببرند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی لازم در موضوع اسکان نوروزی فرهنگیان باید از همین ماه‌ها لحاظ شود تا بتوانیم امکانات متناسب را در اختیار معلمان قرار دهیم.

کد خبر 706252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.