اسطوره‌های سرخابی و ذوب‌آهن مدرک مربیگری A آسیا گرفتند + عکس

ستاره‌های اسبق و اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن و فولاد مدرک مربیگری A آسیا را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مبنی‌بر اینکه مربیان حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران و مهم‌تر از آن سطوح بالاتر از جمله لیگ قهرمانان آسیا باید مدرک مربیگری A آسیا داشته باشند، در این دوره که توسط فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد، شرکت کردند.

اخذ مدرک A در کشوری همچون مالزی حدود سه هزار دلار هزینه برای هر مربی دارد اما فدراسیون فوتبال ۳۰ تا ۴۰ درصد از این مبلغ را برای مربیان حاضر در کلاس کاهش داده است و هر مربی برای حضور در کلاس مربیگری A آسیا چیزی در حدود ۷۰ میلیون هزینه پرداخت کرده است.

دوره مربیگری مدرک A آسیا روز گذشته در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید و بازیکنان اسبق تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان که ستاره‌های اسبق و اسطوره‌های این تیم‌ها نیز محسوب می‌شوند، توانستند این مدرک را دریافت کنند.

اسطوره‌های سرخابی و ذوب‌آهن مدرک مربیگری A آسیا گرفتند +عکس

امیرحسین فشنگچی و علیرضا محمد از بازیکنان سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس، حنیف عمران‌زاده مربی فعلی نساجی مازندران و مدافع اسبق استقلال تهران، قاسم حدادی‌فر اسطوره ذوب‌آهن اصفهان و احمد آل‌نعمه مدافع اسبق فولاد خوزستان چهره‌های سرشناسی بودند که این مدرک را دریافت کردند و خیلی زود شاهد حضور همه آن‌ها در سطح اول فوتبال به‌عنوان سرمربی خواهیم بود.

کد خبر 706230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.