بیش از ۴ هزار وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های کردستان تعیین تکلیف شد

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و عامه و با هدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه رسوبی و توقیف شده، طی دو ماه گذشته چهار هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ‌های استان خارج و تعیین تکلیف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی اظهار کرد: در پی تأکیدات ریاست قوه‌قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف فوری خودروهای توقیفی و رسوبی، مسئولان قضائی استان از پارکینگ‌های خودروهای رسوبی بازدید کرده و ضمن برگزاری جلسات با دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان، قضات رسیدگی کننده و مرجع انتظامی، تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کردند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل رئیس قوه قضائیه و در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، طی دو ماه اخیر چهار هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ادامه داد: طی یک ماه آینده نیز برای سه هزار و ۷۵۰ وسیله‌نقلیه دیگر با طی مراحل قانونی مزایده برگزار خواهد شد که در مجموع حدود هشت هزار و ۱۹۸ مورد از این وسایل نقلیه تعیین تکلیف خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: در صورت عدم مراجعه مالکان وسایل نقلیه، فروش این خودروها از طریق مزایده عمومی انجام می‌شود و حسب تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شده تا پایان سال قریب به اتفاق وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شود.

کد خبر 706210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.