با وجود ظرفیت‌های بسیج در برابری هیچ تهدیدی نگرانی نداریم

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز ما در برابر هیچ تهدیدی با وجود ظرفیت‌های ارزشمند بسیج، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در نشست صمیمی جمعی از بسیجیان استان با استاندار سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: امروز ما در برابر هیچ تهدیدی با وجود ظرفیت‌های ارزشمند بسیج، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ما در حوزه بسیج با افزایش تهدیدات دشمن افزایش می‌یابد، افزود: بسیج با ظرفیت‌ها و توانمندی و پتانسیل‌های ارزشمند خود برای مقابله با تمامی تهدیدات دشمن طراحی شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: زمینه تحقق دولت اسلامی طی تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان با مدیریت شخص استاندار سمنان در دستور کار است.

شوقانی اضافه کرد: رویکرد تقویت ظرفیت‌های عمل کننده و استعدادهای فنی و احصای نیازهای جامعه در راستای تولید محصول فناورانه در سایه دولت اسلامی نیز با ایجاد یک ارتباط مستقیم و مستحکم توسط بسیج فراهم می‌شود.

نشست صمیمی جمعی از بسیجیان استان با استاندار سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 706205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.