لزوم مطالبه‌گری مستمر رسانه‌های اصفهان تا احیای دائمی جریان زاینده‌رود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رسانه‌ها همچنان مطالبه‌گر احیای رودخانه زاینده‌رود از مسئولان مربوطه با نگاه نخبگانی و کارشناسی باشند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به اینکه خبرنگاران باید جسارت سوال پرسیدن داشته باشند، اظهار کرد: ما به غایت به رسانه احتیاج داریم، اما ترس رسانه از پرسشگری از مسئولان در نظام جمهوری اسلامی کمی نگران‌کننده است و باید این فضای اعتماد بین رسانه و مسئولان فراهم شود.

وی افزود: موضوع احیای زاینده‌رود باید به سمت نخبگانی هدایت شود و رسانه‌ها باید این مطالبه‌گری تا زمان حُصول نتیجه را پیگیری و با کارشناسان مختلف در این گفت‌وگو و سپس از مسئولان کشوری و ملی مطالبه‌گری و پاسخگویی بخواهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: رودخانه زاینده‌رود باید احیا شود و رسانه‌ها این فریاد را به گوش مسئولان ملی برسانند؛ در مقابل این مطالبه عمومی مردمی هیچ کوتاهی جایز نیست.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: به رسانه‌ها توصیه می‌شود که این هفته بیشتر به ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی بپردازند.

جان‌نثاری با اشاره به در پیش بودن روز ۱۶ آذر، روز دانشجو گفت: از مسئولان دانشگاهی درخواست می‌شود ابعاد مختلف این روز حوادث، وقایع و چرایی نام‌گذاری این روز برای دانشجویان را تبیین کنند.

کد خبر 706186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.