برای ساخت بازار میوه در منطقه ۱۴ شهرداری ۳ نقطه جانمایی شده است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای ساخت بازار میوه در منطقه ۱۴ شهرداری، سه نقطه جانمایی شده است، گفت: در این راستا محدودیت‌های ترافیکی و اصول شهرسازی رعایت شده است و امروز یکی از این پروژه‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین کلنگ‌زنی و احداث بازار بزرگ میوه و تره‌بار منطقه ۱۴ با اعتبار ۲۷ میلیارد تومانی اظهار کرد: ایجاد بازار میوه و صیفی‌جات بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، به‌منظور تنظیم بازار و با هدف ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب از آغاز سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «آیت» سومین بازار میوه است که عملیات احداث آن در منطقه ۱۴ آغاز می‌شود، افزود: در منطقه پنج در سپاهان‌شهر احداث بازارچه میوه آغاز شده و اواخر آذر به پایان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموعه شهید کشوری (محدوده منطقه شش شهرداری) نیز چنین بازار میوه‌ای در دست ساخت است که پایان این ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

ماه‌آورپور ادامه داد: برای ساخت بازار میوه در منطقه ۱۴، سه نقطه جانمایی شده است، در این راستا محدودیت‌های ترافیکی و اصول شهرسازی رعایت شده است و امروز یکی از این پروژه‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: احداث دو بازار دیگر نیز در منطقه ۱۴ به صورت هم‌زمان آغاز می‌شود که امیدواریم تا قبل از نوروز پیش رو این سه بازار در منطقه ۱۴ به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 706171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.