جهاد تبیین برای مبارزه با جهل و مقابله با دروغ ضروری است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین برای اصلاح نگاه‌ها، مبارزه با جهل و نادانی و مقابله با دروغ‌ها است و جامعه هدف این نوع جهاد همه مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، سردار یدالله جوانی در نشست قرارگاه جهاد تبیین هرمزگان اظهار کرد: در جهاد تبیین هدف‌گذاری مقداری سخت است اما اگر توجه کنیم که چه کارهایی باید انجام دهیم نتایج قابل ارزیابی خواهد بود.

وی افزود: اغتشاشات سال گذشته به ما نشان داد که تصرف مغزها در جنگ شناختی که قبلاً گفته می‌شد به چه معنا است و ما در این اغتشاشات شاهد هستیم که برخی‌ها حاضر هستند با هر ابزاری بسیجی‌ها را به شهادت برسانند، بسیجی‌هایی که نماد خدمت و محبت بودند و در هر حالی دنبال خدمت به مردم هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: طبق بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن با ابزارهایی که دارد جوانان ما را در محاصره تبلیغاتی قرار داده است و از آن جا که دشمن دیگر ابتکار عمل را در گزینه نظامی بر علیه جمهوری اسلامی از دست داده تمرکز خود را در جنگ شناختی برای رقم زدن فریب عمومی گذاشته است.

سردار جوانی اضافه کرد: شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و جهاد تبیین از شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر نیز سخت‌تر است از این رو باید قرارگاه جهاد تبیین را جدی بگیرید، در درگیری‌های فعلی منطقه، آمریکایی‌ها مدام به ما پیام می‌دهند که ما نمی‌خواهیم با شما وارد جنگ شویم و این امر نشان می‌دهد که آن‌ها خود را شکست‌خورده میدان مواجهه با ایران اسلامی می‌دانند.

وی تصریح کرد: پشت صحنه اغتشاشات سال گذشته که تلاش داشت جمهوری اسلامی ایران را نظامی ضد زن معرفی کند همان‌هایی ایستاده‌اند که امروز به حد بی‌سابقه‌ای بمب و موشک بر سر زنان و کودکان غزه می‌اندازند. در جنگ شناختی دشمن به دنبال ادراک سازی و اندیشه‌سازی است و راه اصلی مقابله با آن نیز تبیین است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جهاد تبیین برای اصلاح نگاه‌ها، مبارزه با جهل و نادانی و مقابله با دروغ‌ها است؛ از این رو جامعه هدف این نوع جهاد همه مردم هستند.

سردار جوانی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی بر علیه رژیم صهیونیستی، گفت: آینده دور، آینده‌ی بدون رژیم صهیونیستی خواهد بود و آینده نزدیک، پایان این جنگ خواهد بود هر چند که ممکن است اتفاقات تلخی هم بیافتد اما رژیم صهیونیستی به هیچیک از اهدافش نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها دنبال نابود کردن حماس هستند، اما حماس نابود شدنی نیست چراکه حماس یک نیروی برگرفته از مردم است و مردم غزه با وجود بمباران‌های شدید هیچ‌گاه نپذیرفتند که غزه را خالی کرده و تن به کوچ دهند زیرا متوجه این معنا هستند که ماندن در غزه و کشته شدن زیر بمباران‌ها بهتر از زیست خفت‌بار در کشورهای دیگر است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد که عملیاتی تحت عنوان طوفان الاقصی توسط حماس انجام شود، گفت: رهبر معظم انقلاب از عملیات طوفان الاقصی تعبیر به زلزله کردند و شکست اسرائیل را ترمیم‌ناپذیر خواندند.

سردار جوانی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا قضیه فلسطین را کلید باز شدن درهای ظهور به روی امت اسلامی می‌داند، افزود: طوفان الاقصی و اتفاقات بعد از آن وجدان‌های جهانی را بیدار کرد و همین امر اسرائیل را به فروپاشی نزدیک کرده است.

کد خبر 706114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.