مقاومت فلسطینی‌ها به ظلم صهیونیست‌ها پایان خواهد داد

دبیر شورای نگهبان گفت: مقاومت شجاعانه مردم فلسطین بر مبنای اعتقاد به ماندگار نبودن ظلم است و مقاومت فلسطینی‌ها به ظلم صهیونیست‌ها پایان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز _چهارشنبه یکم آذر_ این شورا با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تأسیس این نهاد اظهار کرد: به روح بلند امام خمینی (ره) و همه بسیجیانی که با مجاهدت خویش موجب تقویت و رشد این مجموعه ارزشمند شدند، درود می‌فرستیم.

وی افزود: بسیج جلوه‌ای از لطف الهی است که در پی قیام مردم مؤمن ایران، به این ملت خداباور عطا شد و هرچه از عمر این شجره طیبه می‌گذرد، برکات آن بیشتر آشکار می‌شود.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: تفکر بسیجی مبتنی بر ایثار و آزادگی است و این تفکر در هر عرصه‌ای که جریان داشته باشد، همراه با موفقیت خواهد بود و در هر عرصه‌ای که به آن کم‌توجهی شود، شاهد بروز مشکلات خواهیم بود.

دبیر شورای نگهبان با توصیه به مردم و جوانان برای مطالعه بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: افق نگرش بسیجی، جهانی است و بسیج با تکیه بر مبانی متعالی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زندگی در جهانی بدون ظلم و ستم را حق همه انسان‌ها می‌داند و برای تحقق این آرمان، مجاهدت می‌کند.

وی با اشاره به این جمله از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمود «بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید‏‎ هسته‌های مقاومت را در تمام جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد»، گفت: این موضوع شاید در آن زمان به نظر بسیاری افراد رویایی دست‌نیافتنی بود، اما امروز به واقعیتی غیرقابل انکار تبدیل شده است.

آیت‌الله جنتی اظهار کرد: امروز فرهنگ ایستادگی در برابر ظالمان به یک فرهنگ جهانی در حال گسترش تبدیل شده است که هیچ مرزی برای خود نمی‌شناسد و این امیدواری را بین آزادگان عالم به وجود آورده است که تا تحقق وعده الهی حکومت صالحان بر عالم فاصله زیادی وجود ندارد.

وی درباره مقاومت مردم فلسطین نیز گفت: مقاومت شجاعانه آن‌ها بر مبنای اعتقاد به ماندگار نبودن ظلم است. مقاومت فلسطینی‌ها به ظلم صهیونیست‌ها پایان خواهد داد. این مقاومت رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن را واداشته است تا شعارهای خوش رنگ و لعاب خود را کنار بگذارند و چوب حراج بر اعتبار ساختگی خود بزنند، همچنین موجب شده است مردم آزاده کشورها رودرروی دولت‌های استکباری بایستند و به آن‌ها اعتراض کنند.

کد خبر 706099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.