میز گفت‌وگو نوجوانان بامسئولان در تیران و کرون تشکیل می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: میزگفتگو نوجوانان و جوانان با مسئولان در این شهرستان برای بحث و تبادل نظر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد بهارلویی شامگاه امروز-سه شنبه ۳۰ آبانماه- در نشست با اعضای اجرایی چهارمین دوره جشنواره «اوقات فراغت طهران» تیران و کرون در محل دفتر سازمان‌های مردم نهاد جوانان این شهرستان اظهار کرد: نوجوانان بیشترین مخاطبان پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان امسال را تشکیل داده‌اند که بررسی‌های سال‌های گذشته نیز به همین صورت بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان این شهرستان شرکت کرده‌اند، افزود: بیش از ۸۰ درصد آنها کودک و نوجوان بوده‌اند و مابقی در بین گروه‌های سنی جوان و بزرگسالان قرار داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند امکان بهره‌گیری از فراگیران طرح‌های اوقات فراغت را فراهم می‌سازد، تصریح کرد: این افراد در طول

سال از آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی، علمی و مهارتی بهره می‌گیرند اما باید زمینه‌های لازم برای نبوغ و جلوه اجرایی آن فراهم شود.

وی تشکیل تیم‌های ورزشی برای حضور در رقابت‌ها، اجرای فعالیت‌های نمایشگاهی و تیمی در رشته‌های هنری و نقش آفرینی اجتماعی را از بسترهای رشد بیشتر هنرآموزان اعلام کرد و اذعان داشت: این آموزش‌ها زیرساخت پیشرفت در آینده خواهد بود.

بهارلویی آموزش مهارت‌های زندگی و توانمندسازی افراد در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی را از نیازهای جوانان و نوجوانان اعلام کرد و یادآور شد: نباید فقط بر موضوع مهارت‌های فنی تاکید کرد بلکه توانمندسازی آنان برای حضور در جامعه نیز مهم است.

وی با بیان اینکه امسال در قالب جشنواره اوقات فراغت طهران دو اقدام مهم رقم خورده، خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد فعال در اوقات فراغت و شناسایی افراد برتر این نهادها محور چهارمین دوره این جشنواره بوده که در شش ماهه دوم نیز ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون ادامه داد: آموزش مدیران و مسئولان تشکل‌های مردم نهاد حوزه اوقات فراغت فرصت‌های برنامه‌ریزی را در بین آنان تقویت کرد و زمینه ساز تقویت کیفی فعالیت‌های آنها خواهد شد.

وی اضافه کرد: با شناسایی برترین‌های پایگاه‌های اوقات فراغت تشکل‌های مردمی، میز گفتگو نوجوانان و جوانان با مسئولان در این شهرستان برای بحث و تبادل نظر تشکیل می‌شود.

بهارلویی افزود: این اقدام باعث شناسایی نیازهای این قشر و برنامه‌ریزی هرچه بهتر دستگاه‌های اداری برای نسل جدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه مؤسسه مردم نهاد نسل جوان فردا محور برنامه‌ریزی و راهبری طرح اوقات فراغت را در این منطقه بر عهده دارد، گفت: سالانه با ترسم برنامه مشخص این جشنواره پیش رفته که امسال تمرکز بر آموزش و عضو محوری قرار گرفته است.

کد خبر 706075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.