خبر خوش برای فوتبالی‌ها؛ تقابل مسی و رونالدو در عربستان +عکس

گفته‌ شده در بهمن ماه سال جاری، دو تیم‌ اینترمیامی و النصر که لئو مسی و کریستیانو رونالدو را در اختیار دارند، در ریاض به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مطمئناً دو تن از بهترین و بزرگترین بازیکنان دنیای فوتبال هستند که تقریباً در دو دهه با هم به رقابت پرداختند و جوایز زیادی چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ تیمی کسب کردند.

این دو، سال‌های سال در بارسلونا و رئال‌مادرید رقابت کردند و عطش سیری ناپذیرشان، برای موفقیت، بینندگان فوتبالی را سر ذوق می‌آورد. رکوردهای زیادی توسط لئو و کریستیانو یا شکسته شده یا جا به جا شده، که مطمئناً به راحتی هیچکس نمی‌تواند به آن‌ها نزدیک شود.

در عرصه ملی فوق ستاره پرتغالی سال ۲۰۱۶ توانست به شکل دراماتیکی فاتح یورو شود، او همچنین رکورد ۱۰۹ گل علی دایی را شکسته و با ۱۲۸ گل فعلاً پیش می‌رود. این درحالی است که اسطوره آرژانتینی سال ۲۰۲۱ با شکست برزیل، کوپا آمریکا را فتح کرده و جام فینالیسیما را بالای سر برده، ضمن اینکه سال گذشته در قطر قهرمان جام‌جهانی شده است‌.

کریس پنج توپ طلا دارد و مسی صاحب هشت توپ طلا است. این دو بازیکن که سن‌شان هم بالا رفته، تصمیم گرفتند فوتبال اروپا ترک کنند و از فشارهای زیاد روی بدن خود در امان بمانند.
رونالدو از منچستریونایتد راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شد تا پیراهن النصر را بپوشد، لیونل مسی هم تابستان گذشته تصمیم گرفت به ارتباطش با PSG خاتمه دهد تا به MLS آمریکا و اینترمیامی برود.

درست است که با این شرایط فوتبال دیگر آن شور و هیجان سابق را ندارد، اما تا زمانی که این دو فوق ستاره در زمین بازی می‌کند، شرایط متفاوت است. برای همین هم کمپانی‌های بزرگ دنیا از هر فرصتی برای جدال تن به تن آن‌ها در راستای لذت بردن مخاطبان و سود خودشان، استفاده می‌کنند.

حالا خبر رسیده که دو تیم اینتر میامی و النصر در فوریه ۲۰۲۴ و در قالب «جام فصل ریاض» به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به این ترتیب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بار دیگر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این دو تیم، الهلال نیز در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود و در نهایت تیمی که بیشترین امتیاز را در مجموع ۳ دیدار داشته باشد، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. ضمن اینکه لوئیز سوارز، مهاجم سابق بارسا و دوست صمیمی لئو مسی هم در این تورنمنت شرکت می‌کند.

لازم به ذکر است، احتمالاً این آخرین پرده نمایش از دو اسطوره دنیای فوتبال به نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

خبر خوش برای فوتبالی‌ها؛ تقابل مسی و رونالدو در عربستان +عکس

کد خبر 706071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.