پایانه دارک زینبیه ساماندهی می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به مشکلات زیرساختی و آسفالت پایانه دارک زینبیه که موجب وارد شدن خسارت به اتوبوس و در مواردی آسیب به شهروندان شده بود، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به لزوم توسعه کمی و کیفی خدمت‌رسانی حوزه حمل‌ونقل عمومی، فعالیت‌هایی از سوی شهرداری‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: پایانه‌هایی در سطح شهر وجود دارد که خطوط اتوبوسرانی به آن ختم شده است یا مسیر خط از آن آغاز می‌شود؛ یکی از پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان، دارک زینبیه واقع در منطقه ۱۴ شهرداری است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی و آسفالت پایانه دارک زینبیه که موجب وارد شدن خسارت به اتوبوس و در مواردی آسیب به شهروندان شده بود، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

بحیرایی خاطرنشان کرد: پس از بازدید و پیگیری این موضوع و به همت مدیریت منطقه ۱۴ شهرداری این کلان‌شهر، عملیات عمرانی تعمیر و ترمیم لاین‌های توقف اتوبوس پایانه دارک زینبیه آغاز شده است.

وی ادامه داد: این ایستگاه‌ها به‌دلیل خرابی زیرساخت و آسفالت موجب وارد شدن خسارت به اتوبوس و در مواردی ایجاد صدمه به مسافران شده بود که پس از بازسازی و پایان عملیات عمرانی این مشکلات رفع خواهد شد.

کد خبر 706044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.