ورودی‌های شهر خرم آباد با محوریت گردشگری ساماندهی می‌شوند

شهردار شهر خرم‌آباد گفت: برنامه های حوزه گردشگری شهری برای سال آینده در اولویت کار شهرداری قرار می‌گیرد و در این راستا ورودی‌های شهر با محوریت گردشگری ساماندهی می شوند .

داریوش بارانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در شهر خرم آباد وجود دارد که متأسفانه سال‌های سال بلاتکلیف مانده اظهار کرد: نیاز است که این سرمایه‌ها را به پروژه تبدیل کنیم تا بتوانیم شهر خرم آباد را از وضع موجود به وضع مطلوب برسانیم لذا برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیقی صورت خواهد گرفت که در حوزه‌های زیبا سازی، فرهنگی و در حوزه‌های حمل و نقل شهری اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی افزود: با تدوین بودجه توسط مدیریت شهری، شهرداری برای سال آینده زیبا سازی، بازآفرینی و هسته مرکزی شهر، و پروژه‌های شاخص شهری در حوزه حمل و نقل را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

بارانی خاطر نشان کرد: در این راستا و در بحث تقاطع‌های غیر همسطح و رفع گره‌های ترافیکی تفاهم نامه‌هایی را با دو هلدینگ ذیل بانک شهر امضا کرده‌ایم و دو قرارداد نیز با دو مشاور در بحث ورودی‌ها و مجموعه تفرجگاه‌های شهر خرم آباد بسته شده است.

شهردار خرم آباد تصریح کرد: برنامه‌های شهرداری خرم آباد در حوزه گردشگری شهری برای توسعه شهر خرم آباد در دستور کار قرار می‌گیرد و در این راستا و رودی‌های شهر خرم آباد با محوریت گردشگری ساماندهی می‌شوند.

کد خبر 706042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.