۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان مبارکه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت: در هفته بسیج امسال ۷۰۰ برنامه با شعار محوری بسیج امید ملت ایران در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سرهنگ پاسدار سید فضل الله بهرامی عصر امروز _ سه شنبه سی‌ ام آبان ماه_ در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج افزود: این برنامه‌ها شامل مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، بومی محلی، نشست‌های بصیرتی و تبیینی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش با اعزام سخنران به مدارس برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش اقتدار بسیجیان روز پنجشنبه با حضور گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع) و بیت‌المقدس، رژه خودرویی در سطح شهر، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدا در شهرها و روستاها، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، پیاده روی خانوادگی، جهاد خدمت رسانی، کرسی‌های آزاداندیشی، گشت‌های رضویون، میزهای خدمت با کمک بسیج ادارات، کوهگشت و اکران فیلم‌هایی با محتوای بسیج و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان مبارکه است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه افزود: تمام تلاش ما برای برگزاری یک انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین حزب، جناح و ان جی او در جهان است ادامه داد: نشست‌های روشنگری در راستای جهاد تبیین از ماه‌های گذشته شروع شده است.

سرهنگ بهرامی بیان کرد: نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دستاوردهای نظام و انقلاب در ۴۴ سال گذشته برای جامعه بازگو شود.

وی ادامه داد: کارهای بزرگ و ارزشمندی در شهرستان مبارکه انجام شده اما انعکاس و بازخورد رسانه‌ای چندانی نداشته است.

سرهنگ بهرامی با اشاره به رسالت بسیج در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران به قله نزدیک شده و مسیر رسیدن به قله بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌های والای انقلاب است و بسیج شهرستان مبارکه با بیش از ۳۶۰ رده برنامه‌های بسیار متنوعی را در این هفته برگزار می‌کند.

کد خبر 706039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.