لزوم استفاده از ظرفیت شهرداران برای هدایت استان اصفهان

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به استفاده از ظرفیت شهرداران برای هدایت استان گفت: این موضوع بسیار مهم است و در حال حاضر شهرداران در دوره‌های آموزشی که در این خصوص در حال برگزاری است، مطالب مربوطه در این حوزه را آموزش می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نادر آخوندی امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در گردهمایی شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان که در تالار شهروند برگزار شد، با اشاره به استفاده از ظرفیت شهرداران برای هدایت استان اظهار کرد: شهرداران در دوره‌های آموزشی که در این خصوص در حال برگزاری است از اساتید هستند و مطالب مربوطه را در این حوزه آموزش می‌دهند.

وی افزود: در این خصوص تشکیل کارگروه‌های تخصصی در مباحث فنی، شهرسازی، تأسیسات، فضای سبز، همچنین مباحث مدیریتی و عوارض مد نظر قرار گرفته شده است تا بتوان استان اصفهان را در شرایط بهتری هدایت کرد.

کد خبر 706038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    سلام.شما هر روز ترافیک سنگینی در اتوبان سپاهانشهر به سمت ورودی اصفهان مقابل ترمینال صفه هستید و بجای اینکه زمینی که الان به اسم چشمه توتی در حال ساخت ساختمانهایی نامتعارف که هم به این ترافیک و هم زیبایی ورودی شهر را بسیار زشت کرده است یک کمربندی به بلوار شهید کشوری بشود و پارک زیبایی هم در آن محل احداث شود.خداوکیلی بررسی کنید اگر بهترین راه کار نبود