ستاره فرانسوی الاتحاد بازی با سپاهان را از دست داد

انگولو کانته هافبک مطرح فرانسوی تیم فوتبال الاتحاد عربستان به‌علت مصدومیت به دیدار مقابل سپاهان ایران نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و سپاهان ایران باید روز دوشنبه سیزدهم آذرماه در چارچوب آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در عربستان مقابل یکدیگر قرار بگیرند و از آنجا که بازی رفت این دو تیم با رأی انضباطی بدون برگزاری مسابقه به‌سود تیم فوتبال الاتحاد به پایان رسید، دیدار برگشت دو تیم در عربستان از حساسیت بالایی برخوردار است.

تیم فوتبال سپاهان ایران هم‌اکنون با هفت امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در مقابل هم تیم فوتبال الاتحاد عربستان با ۹ امتیاز صدرنشین گروه است.

تنها تفاوت دو تیم تغییر سرمربی الاتحادی‌ها در میانه‌فصل است، گایاردو سرمربی آرژانتینی هفته گذشته هدایت الاتحاد را به‌جای نونو اسپریتو برعهده گرفت و در یک آزمون سخت باید سیزدهم آذرماه از سپاهان میزبانی کند.

در آستانه این بازی حیثیتی و تأثیرگذار، باشگاه الاتحاد عربستان اعلام کرد که انگولو کانته ستاره فرانسوی‌اش بعد از مصدومیت در بازی قبلی برای مدت سه‌هفته از میادین دور خواهد بود.

به این ترتیب هافبک سابق چلسی که یکی از مهره‌های تأثیرگذار الاتحاد در لیگ‌حرفه‌ای عربستان و لیگ‌قهرمانان بوده دیدار با نماینده کشورمان را از دست داد.

کد خبر 706033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.