انتقال پسماند غذایی به محل دفن زباله در میشیگان کاهش می‌یابد

چند شرکت مواد غذایی در ایالت میشیگان آمریکا با همکاری یکدیگر موفق شدند مانع انتقال یک میلیون پوند پسماند غذایی به محل دفن زباله شوند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، چند شرکت مواد غذایی در ایالت میشیگان آمریکا با همکاری یکدیگر به نقطه عطف مهمی دست پیدا کردند، به طوری که موفق شدند مانع انتقال یک میلیون پوند پسماند غذایی به محل دفن زباله شوند؛ کاهش پسماند مواد غذایی و ارائه دسترسی مقرون‌به‌صرفه به غذا عناصر کلیدی استراتژیک زیست محیطی و اجتماعی شرکت‌های مواد غذایی است که هدف آن ارتقای زندگی سالم و رفاه افراد است.

شرکت‌های مواد غذایی مانند SpartanNash بر روش‌های نوآورانه برای برآورده کردن نیازهای خریداران متمرکز هستند، این راه‌حل تفاوت قابل‌توجهی در زمینه پیشگیری از هدر رفتن مواد غذایی ایجاد کرده است و در عین حال به خانواده‌ها کمک می‌کند با دوری کردن از خرید محصولاتی که ممکن است به محل دفن زباله منتقل شوند، صرفه‌جویی کنند.

شرکت SpartanNash اپلیکیشنی به نام Flashfood را معرفی کرده است، این پلتفرم به خریداران اجازه می‌دهد اقلام خواروبار را با تخفیف در بهترین زمان خریداری کنند، از این طریق افراد کالاهای تازه را مستقیماً در برنامه خریداری می‌کنند، سپس سفارش خود را از فروشگاه ارائه کننده کالا در منطقه تعیین شده در برنامه تحویل می‌گیرند.

کد خبر 706019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.