سرپرست فرمانداری شهرستان چالوس منصوب شد

طی حکمی از سوی سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران، محمد شریفی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چالوس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مراسم معارفه محمد شریفی امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، امام جمعه و سرپرست پیشین فرمانداری چالوس، سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و اعضای شورای تأمین و اداری این شهرستان برگزار و شریفی حکم خود را از قاسم عزیززاده گرجی دریافت کرد.

قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم اظهار کرد: باید از هم‌اکنون همه ساز و کارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم شود.

وی افزود: این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته متفاوت بوده، چرا که رهبر فرزانه انقلاب در نیمه نخست سال چهار راهبرد اصلی که رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برای حضور بیشتر مردم در این همایش ملی سیاسی است را مشخص کرده‌اند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد: همه مسئولان امر باید برای تحقق این چهار راهبرد ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب، به صورت جدی پای کار بیایند، ضمن آنکه باید از مسؤولان امر در این منطقه بابت انتخاب معتمدین و شکل‌دهی هیئت اجرایی انتخابات قدردانی کرد.

عزیززاده گرجی ادامه داد: امروز دشمن پیشدستانه درصدد سم‌پاشی بوده، چرا که همه اهداف ایادی استکبار جهانی آن است تا بی‌اعتمادی میان مردم نسبت به مسئولان که بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است ایجاد شود، بنابراین همه این موارد را باید مدیریت کنند.

وی افزود: مردم به عنوان ولی نعمت در نظام اسلامی هستند و همانطور که همه ما دیدیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روزهای اخیر همانند راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هرسال، به خیابان‌ها آمدند و این مردم لایق مطلوب‌ترین خدمات هستند.

کد خبر 706010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.