هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج بازوی توانمند دستگاه‌ها هستند

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی گفت: هیات‌های اندیشه‌ورز بازوی توانمند، موثر و اثربخش مشورتی برای مدیران دستگاه‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اراک، حجت الاسلام مرتضی بیات امروز- سه شنبه سی‌ام آبان-در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور اظهار کرد: هیئت‌های اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید و سایر اقشار به عنوان بازوی مشورتی دستگاه‌های استان مرکزی، در حوزه‌های مختلف، نشست‌هایی را برگزار و مسائل و مشکلات استان مرکزی را جمع‌آوری کرده‌اند.

وی افزود: این هیئت‌ها برای شناخت اولویت‌ها و انجام اقدامات لازم در این حوزه راهکارهایی را در اختیار مسئولان مربوطه قرار می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۳ مورد مسائل و مشکلات استان در حوزه مدیریت و حکمرانی، ۳۱ مورد در حوزه فرهنگی، ۹ مورد در حوزه زنان و خانواده، ۲۰ مورد در حوزه آموزش و تحقیقات، ۲۱ مورد در حوزه تعلیم و تربیت و ۶ مورد در حوزه رسانه و فضای مجازی شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی که لازم است در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز بسیج بر روی آن بحث و تبادل نظر شود، مبحث کارآمدی و دستاوردهای نظام است.

رئیس دانشگاه اراک هم با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به اهمیت و جایگاه این نهاد مردمی در دانشگاه گفت: نیاز است همه‌ی اساتید و فرهیختگان از جمله اساتید بسیجی، آشنایی جوانان با ظرفیت‌های کشور و نظام در راستای امیدآفرینی در بین دانشجویان و نسل جوان در دستور کار خود قرار دهند.

مجتبی ذوالفقاری اظهار کرد: آشنایی جوانان با دستاوردها و ظرفیت‌های نظام برای امید آفرینی در میان دانشجویان و نسل جوان و نوجوان ضروری است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در برابر آمریکا ایستادگی کند افزود: برای تحقق این مهم نیاز است، بیانیه گام دوم در دانشگاه‌ها عملیاتی شود.

رئیس دانشگاه اراک تصریح کرد: باید اجرای این مهم در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد زیرا مهمترین رکن بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرینی در بین جامعه و جوانان است.

کد خبر 706009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.