هری‌کین، رکورد فروش پیراهن در بایرن‌مونیخ را شکست

از زمان انتقال به باواریا، هری کین تاثیرات زیادی در بایرن مونیخ گذاشته و غول‌های بوندسلیگا انتظار دارند که رکورد فروش پیراهن توسط او شکسته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در طول پنجره تابستانی، پس از چندین سال از تاتنهام جدا شد و یک انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی (۸۷ میلیون پوند / ۱۰۹ میلیون دلار) به بایرن‌مونیخ را تکمیل کرد، کین در آلمان، سه هت‌تریک انجام داده و ۲۱ گل طی ۱۶ بازی به ثمر رسانده است.

تنها در زمین نیست که کین می‌درخشد، بایرن به طور قابل توجهی از جذب او سود می‌برد، وقتی این بازیکن ۳۰ ساله به باواریا نقل مکان کرده، ۲۰ هزار پیراهن شماره ۹ با نام او را خریدند.

این به خودی خود یک رکورد فوق‌العاده بود، بایرن حالا رکورد قبلی خود (فروش پیراهن)، که مربوط به قهرمانی در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ بود، را شکست، به گفته نشریه کیکر، باشگاه اکنون انتظار دارد قبل از رسیدن به کریسمس، بیش از یکصد هزار کیت هری‌کین را به فروش رسانده باشد.

هیچ بازیکنی در تاریخ بایرن تا به حال به این تعداد فروش پیراهن نرسیده و حتی کین می‌تواند این تعداد را از شش رقم عبور دهد و تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴، همچنان سیر صعودی داشته باشد.

قهرمان بوندسلیگا درآمد ۱۱۰ میلیون یورویی (۹۶ میلیون پوند / ۱۲۰ میلیون دلار) از مبادلات تجاری برای فصل ۲۰۲۲-۲۳ را اعلام کرد، در حالی که این ارقام اکنون که کین طرفداران پرشماری دارد، افزایش می‌یابد.

کد خبر 705999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.