بنای استکبار جهانی بر جنایت و خونریزی است

فرمانده سپاه شهرستان گچساران با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدا در حمایت از رژیم صهیونسیتی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ است، گفت: بنای استکبار جهانی بر جنایت و خونریزی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ناصر صالحی روز _سه‌شنبه، سی‌ام آبان_ در همایش گرامیداشت ۴۴۶ شهید دانش‌آموز و ۱۰۲ شهید فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بنای استکبار جهانی بر اساس خونریزی و جنایت است و استکبار جهانی در حمایت از رژیم جعلی اسرائیل از هیچ تلاشی نیز فروگذار نشده است اگرچه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است.

وی به عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: طوفان الاقصی حیثیت و هویت صهیونیست‌ها را بر باد داد و امروز رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر این تحقیر بزرگ اقدام به نسل‌کشی و کشتار وحشیانه کودکان و زنان بی‌دفاع غزه می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: دشمن بداند که جبهه مقاومت با مجاهدت‌های شهید سلیمانی مقتدرتر از گذشته مقابل استکبار قد علم کرده‌است و تا نابودی سردمداران کفر از پای نخواهد نشست.

صالحی تصریح کرد: تحلیل‌گران غرب سه مؤلفه قدرت برای جمهوری سلامی متصور و مدعی هستند که یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی، نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری است اینکه مردم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین و خود در تعیین سرنوشت‌شان دخیل هستند به همین جهت دشمن از دیرباز تاکنون فتنه‌های بسیاری علیه ملت بزرگ ایران طراحی کرد اما با عنایت خداوند هم شکست خوردند و مردم بازهم دشمن را ناکام گذاشتند.

وی تاکید کرد: مؤلفه دوم که دشمن به قدرت نظام اسلامی معترف است مربوط به کارآمدی نظام اسلامی است، امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف همچون نانوتکنولوژی، فناوری هسته‌ای، علم پزشکی، صنعت هوافضا، سلول‌های بنیادی، صنعت دفاعی، نظامی و غیره حرف‌های بسیاری در جهان برای گفتن دارند.

فرمانده سپاه شهرستان گچساران تصریح کرد: باید توجه کرد که در دوران دفاع مقدس حتی سیم‌خاردار نداشتیم و با کوچک‌ترین امکانات به جنگ دشمن بعثی تا بن دندان مسلح رفته بودیم، اما امروز ابرقدرت شرق و بسیاری کشورهای جهان در صف خرید تجهیزات نظامی و پیشرفته جمهوری اسلامی قرار دارند، بنابراین همه هم قبول داریم که در خصوص معیشت و اقتصاد مشکلاتی در کشور وجود دارد که گره کار هم با کار و مدیریت جهادی و انقلابی بازخواهد شد.

سرهنگ ارسلان‌جو اضافه کرد: نظریه سومی که دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی ارائه داده‌اند اینکه نظام اسلامی یک نظام ایدئولوژیک است و مبتنی بر باورهای دینی وایمانی شکل‌گرفته است. امروز دشمن با توطئه‌های مختلف برای فروریختن دیوار ارزش‌های اسلامی و انقلابی تلاش می‌کند و سال گذشته هم مشاهده کردیم که در این خصوص فتنه‌ای با شعار زن زندگی آزادی در کشورمان سازمان‌دهی و مدیریت کردند اما با بصیرت مردم کشورمان مواجه شدند.

وی گفت: نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سناریوهای مختلفی برای ایجاد ناآرامی در کشورمان و همچنین درگیری با دشمنان خارجی برنامه‌ریزی کرده و می‌کند. امروز باید در حوزه جنگ شناختی هوشیار باشیم و با جهاد تبیین به مقابله با دشمن رفت چراکه با جهاد تبیین می‌توان نسل نوجوان و جوان کشورمان را در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه کرد.

کد خبر 705970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.