ارتقای امنیت خطه کویری از ورامین تا عمق کشور

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: یکی از موضوعات مهم و در دستور کار مجموعه انتظامی ارتقای امنیت خطه کویری از حوزه ورامین تا عمق جنوب و شرق کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در جریان بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پلیس استان کرمان، با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: توجه و اهتمام ویژه ستاد کل در حوزه بازدید و ارزیابی عملکرد مجموعه انتظامی کشور و اتفاقات خوبی که در پی این نظارت‌ها رقم خواهد خورد، شایسته قدردانی ویژه است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات افزایش توانمندی‌های حوزه معیشت است، افزود: طرح اختصاص ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی در کل کشور با جدیت و به منظور کاهش مسافت محل خدمت و زندگی کارکنان در دستور کار است و پیگیری‌های خوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به پهنه گسترده کویر در استان کرمان تصریح کرد: برای پوشش بهتر مأموریت‌های یگان‌های تکاوری و افزایش توانمندی رزمی آنها طرح فرماندهی واحد در قالب سه رویکرد و سناریو اجرا شد تا تمشیت و مدیریت این واحدهای عملیاتی در حوزه یگان ویژه باشد و بتوانیم حوزه کویری کشور را از منطقه ورامین و خراسان جنوبی تا عمق استان کرمان درنوردیم که برای این منظور یک رزمایش در پیش داریم.

وی با اشاره به اهداف و رویکردهای موردنظر در زمینه ارتقای نظم و امنیت استان کرمان با اولویت تقویت انتظامی مناطق جنوب و شرق این حوزه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح، یگان‌های تکاوری از نظر استقرار، توان و تحرک عملیاتی و تجهیزاتی به وضعیت بهتر و رو به ارتقایی برسند و سامانه پهپادی پایش کویر نیز که پیگیری‌های زیادی برای آن در کرمان صورت گرفته، زودتر تکمیل شود و پوشش حوزه کویر را افزایش دهد.

کد خبر 705962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.