سهم بالای فضای سبز در بودجه منطقه ۶ شهرداری قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی ۵۵۸ میلیارد تومان بودجه در سال جاری برای این منطقه، گفت: ۷۵ درصد از این بودجه عمرانی است و سهم ۱۷۶ میلیارد تومانی برای تملک فضای سبز در نظر گرفته شده است.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به شرایط منطقه شش از تعریف پروژه‌های عمرانی در مسیر توسعه منطقه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بودجه سال جاری منطقه شش حدود ۵۵۸ میلیارد تومان است که ۷۵ درصد با مبلغ ۴۱۸ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۵ درصد با مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان در حوزه جاری تعریف شده است.

وی پروژه‌های عمرانی را مورد توجه قرارداد و افزود: پروژه‌هایی که در حال حاضر در منطقه شش در حال اجرا است در سه بخش معاونت پشتیبانی، معاونت فنی عمرانی و معاونت خدمات شهری در حال پیگیری بوده و تنها در معاونت پشتیبانی ۱۷۶ میلیارد تومان با اختصاص ۴۰ درصدی از بودجه پروژه تعریف شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم توسعه فضای سبز را یکی از اولویت‌های منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امسال ۱۷۰ میلیارد تومان برای تملک و توسعه فضای سبز اختصاص داده شده، زیرا سرانه فضای سبز این منطقه در حدود ۱ متر و ۳۶ سانتی‌متر یعنی کمترین سرانه در شهر است.

ترکمن بودجه معاونت زیربنایی را ۲۱۶ میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: با این بودجه امسال توانستیم فرهنگسرای شهریار را با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و توسعه ساختمان آتش‌نشانی را با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال یا اوایل سال آینده فرهنگ‌سرای شهریار و ساختمان آتش‌نشانی را که در حال حاضر در مرحله اسکلت است را به پایان برسانیم.

کد خبر 705958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.