عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ آبان

در این بسته خبری از موافقت شورای شهر با بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد تا افزایش ضریب ایمنی شهر بیرجند با اجرای ۴۰ پروژه شاخص و قطع درختان سعدآباد مجوز کمیسیون ماده هفت نداشته است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اضافه شدن ۴۸ دستگاه اتوبوس نو به تهران

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از اضافه شدن ۴۸ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان عمومی این شرکت خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ آبان

ضرب‌الاجل یک ماهه برای جمع‌آوری دکه‌های مهاباد صادر شده است

بابک رستم پور، شهردار مهاباد گفت: مهلت یک ماهه برای جمع‌آوری دکه‌های غیرمجاز در سطح شهر صادر شده که پس از اتمام این مهلت، با همکاری عوامل انتظامی نسبت برچیدن آنها اقدام خواهد شد.

افزایش ضریب ایمنی شهر بیرجند با اجرای ۴۰ پروژه شاخص

مهدی بهترین، شهردار بیرجند بیان کرد: ۴۰ پروژه شاخص در ۲۰ ماه گذشته برای شهر بیرجند اجرایی شده که حاصل سه برابر شدن بودجه شهرداری و اختصاص بیشترین سهم این بودجه به حوزه عمرانی است.

فراوانی بی‌ضابطه انبارهای جمع‌آوری ضایعات در حریم شهری بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از فراوانی بی‌ضابطه انبارهای جمع‌آوری ضایعات در محدوده حریم شهری بجنورد انتقاد کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ آبان

قطع درختان سعدآباد مجوز کمیسیون ماده هفت نداشته است

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کار خلاف در مجموعه سعدآباد این بود که مجوز کمیسیون ماده هفت را دریافت نکرده بودند، گفت: چنانچه سازمان بوستان‌ها قصد دارد درخت قطع کند باید اجازه بگیرد و این مهم برای مجموعه‌های دیگر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

دستفروش‌های شیراز ساماندهی می‌شوند

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز از بررسی طرح ساماندهی نوین دستفروش‌ها، بارفروشان و خودروهای سیار عرضه مواد غذایی در این کمیسیون خبر داد.

نیاز سازمان آتش‌نشانی بروجرد به نردبان هیدرولیکی بیش‌ازپیش احساس می‌شود

نادر موسیوند، معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: نیاز سازمان آتش‌نشانی شهرستان به نردبان هیدرولیکی بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

کد خبر 705954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.